Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toistuvat virtsatieinfektiot!

Vierailija
09.07.2007 |

minulla ongelmana ollut nyt jonkun aikaa toistuvat pissatulehdukset, noin kahden kuukauden välein ovat tulleet. ennen ensimmäistä raskautta ( 4 v sitten ) ei ollut ensimmäistäkään, mutta raskauden ajaksi jouduin ihan estolääkitykselle. aikaisemmin muutamia ollut raskauden jälkeen silloin tällöin, mutta nyt ihan vähän väliä. mikä ihme niitä aiheuttaa ja miten pääsis niistä eroon? kellään kokemusta? nyt varsinkin todellinen riesa kun toista raskautta kovasti yrtetään. voikohan tämä mahdollisesti estää koko raskautumisen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estolääkityksen lopetin, kun joku lääkäri sanoi, että sillä saattaa olla vaikutusta raskautumiseen. Nyt otan 2 c-vitamiinitablettia iltaisin (Yötä vasten, jotta vaikuttaa yön yli rakossa, c-vitamiini estää bakteereita kiinnittymästä. Karpalomehua juon aina aamuisin. Yirtetään myös ajoittaa yhdynnät aina ovulaation aikoihin, ei siis alkukierrossa mitään, jottei virtsis tule ja estä yhdynnän mahdollisuutta ovulaatioaikaan.

Että tällaista, toivottavasti raskaudun pian, jotta päästään taas " normaaliin" elämään.

Vierailija
2/7 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on nimikin honeymoon .... joku pissiitti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta ollut kortsu käytössä on auttanut, samoin riittävä juominen ja c- vitamiinin saanti. Mulle myös tehtiin virtsaputken laajennus jonka jälkeen ei ole enää 4 vuoteen onneksi ollut.

Miten pitkään olet kärsinyt vaivasta?

ps. ja niin ennen ja jälkeen yhdyntää virtsaus ja pesu.

Vierailija
4/7 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

karpalomehua olen itsekin lipittänyt kyllä, mutta miten se c-vitamiini auttaa? hygieniasta huolehditaan kyllä hyvin molemmat, et en usko siitä johtuvan.. lääkäri sanoi että joskus kyseessä voi olla joku rakenteellinenkin vika ko. elimissä, tai sit että se tulehdus tavallaan koko ajan on siellä kytemässä. kokemusta tällaisesta? sinä jolla 8 vuoden kokemus niin oletko kuitenkin raskautunut / saanut lapsia tänä aikana ja miten raskausaikoina tauti vaivannut? ap

Vierailija
5/7 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä vielä unohdin kysyä että millainen operaatio tuo virtsaputken laajennus?

Vierailija
6/7 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauduin 2 kertaa aika pian yrittämillä onneksi koska ilman kondomia saan tulehduksen tosi herkästi.

Molempina raskauksian oli toistuvia infektioita, molemmat meinasi syntyä liian aikaisin jne.

Tosiaan mulla oli rakenteellinen syy, eli virtsaputki oli liian ahdas ja todella arpeutunut, kun se fiksattiin (harvinainen toimenpide ja kivulias) mutta auttoi.

C- vitammin auttaa en muista miten samoin salmiakki jos verenpaineesi kestää sen.. Nämä on näitä vuosien varrellla annettuja vinekkjä mulle eri lääkäreiltä, ksoka olen vielä sulfalle allerginen joka tehoaa tuohon vaivaan parhaiten joten mulla menee aina se 3 vrk kun antibiootti tepsii. On se pirullinen vaiva, toivottavasti saat sen kurrin kuten minäkin olen saanut.

Vierailija
7/7 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta isomissa kaupungeissa pitäisi olla lääkärietä jotka ovat sen tehneet. 3 kk tulee verta ja joutuu syömään lääkettä ja kirvelee mutta sitten helpottaa.

T. 20 v kokemus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi