Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut Huutonet myyjät vaihtavat jo antamaansa palautetta, jos ostaja antaakin negan tai neutraalin?

Vierailija
09.07.2007 |

Huusin neljältä eri myyjältä kohteen ja maksoin heti. Ja myyjät antoivat pos. palautteen.

Tuotteet tulivat viime viikon aikana, mutta...

1. tuote (kirja):

Kohteessa ei ollut mainintaa, että kyse on kirjaston poistoista ja kunto sen mukainen. Onneksi kaikki sivut olivat tallella. Laitoin myyjälle viestiä asiasta ja pyysin hinnan alennusta tai kaupanpurkua. Myyjä ei ollut yhteistyö haluinen, joten annoin hänelle neutraalin palautteen. Ja mitä tekee myyjä? Vaihtaa antamansa palautteen neutraaliksi.

2. tuote (vaate).

Vaate piti olla kerran pidetty ja pesty. Kunto kuin uusi. Kissan paskat. Vuori oli revennyt, selvää kulumaa (ei ollut mikään jo ostettaessa kulunut vaan ihan käytössä) jne. Pyysin myyjältä kaupan purkua. Ei suostunut. Joten laitoin negan. Ja myyjä vaihtoi myöskin palautteensa negaksi. Koska MINÄ valehtelen!!

3. tuote (dvd).

Olikin ruotsikansilla. Kuva oli otettu netistä ja siinä oli englantikannet. Kohteessa ei ollut mainintaa asiasta. Laitoin myyjälle neutraalin palautteen ja myyjä vaihtoi heti palautteensa neutraaliksi.

4. tuote (dvd).

Dvd oli entinen vuokraleffa ja levy oli pahasti naarmuilla. Kohteessa ei tietenkään ollut mitään mainintaa tuosta. Levy kyllä pyörii, mutta.. Annoin myyjälle neutraalin ja myyjä vaihtoi heti palautteensa neutraaliksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti en ole samaa mieltä plaplaplapla

Vierailija
2/4 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itse en anna paljon painoa negatiivisille palautteille siinä vaiheessa, jos niitä muutama, mutta myyjällä myyntejä useampia satoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina miettiä miten asian esittää. Toisaalta itse aina olen halukas kaupan purkuun, hyvityksiin en koska myyn vaan hyvää tavaraa. Ja tosiaan jos itse ei vikaa ole huomannut niin minkäs teet jos sinä et häntä usko rehelliseksi niin miksi hänkään sinua ja jne...

Vierailija
4/4 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla myyjillä oli alle 30 palautetta, kaikki positiivisia.

Ihan ystävällisesti pyysin kaupan purkua ym. Mutta minkäs teet, ei mulla ollut muutakaan mahdollisuutta.

Ja tuon vuokradvd:n naarmut ovat todellakin sellaisia, että ne näkyy paljaalla silmällä jollei ole täysin sokea. Samoin tuon vaatteen vuorin repeytymä ym.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän