Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuka enaa kayttaa hajustettuja pyykinpesuaineita? Ostin kirpparilta kasan vaatteita ja ne haisivat ihan hirvealle pesuaineelle.

Vierailija
09.07.2007 |

Pesin ne ja vieläkin ne haisevat.

Miten joku voi pitää haisevia vaatteita?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteettomilla pestyt haisee ihan kauhealle. Huuhteluaineesta ei tule riittävän voimakasta tuoksua, ja siksipä tuoksun täytyy tulla itse pesuaineesta.

Vierailija
22/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä monen pesun jälkeenkin pyykissä on kaamea haju.

Ajatelkaa vähän minkälainen hajupommi on ihminen joka käyttää hirveästi erilaisia hajuja yhtä aikaa. Pyykki haisee, dödö haisee, hiuslakka, tukanpesuaine, sitten vielä hajuvedet yms....

tyylitietoinen käyttää hajustettomia tuotteita ja jos haluaa niin käyttää vain YHTÄ tuoksua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuivatetaan ulkona raittiissa ilmassa =)

Vierailija
24/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotuisitte autiolle saarelle nakuna pidemmäksi aikaa ilman mitään kemiallisia hajusteita ja palaisitte entiseen elämäänne niin sitten ymmärtäisitte löyhkärit miltä haisette meidän tuoksuttomien nenään.

Vierailija
25/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalasta lähtiessä on ollut aina ihanaa, kun on saanut omat hyväntuoksuiset vaatteet päälle sairaalan hajuttomuuden jälkeen.

Vierailija
26/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ystävältä lapselleni vaatteita ja joudun heti pesemään ne uudelleen, vaikka hän on ne pessyt ja jotkut joudun pesemään kahteen kertaan. En voi lapselleni niitä haisevia laittaa. Kuka kumma on keksinyt laittaa hajustetta pesuaineeseen.

Vierailija
27/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos vaatteet ennen myyntiin tuloa on olleet varastoissa.

Vierailija
28/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi on hauskaa tunnistaa ihmiset tuoksuista.. hyvistä tuoksuista eikä intialaisesta hiestä.

Vierailija
29/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ihan samaa mieltä, että joidenkin vaatteet suorastaan " löyhkäävät" jollekin hajusteelle!!

Ja luulen, että se voimakas haju tulee

a)huuhteluaineen runsaasta käytöstä

tai

b) Hajusteellisen pesuaineen yliannostelusta.

Itsekin olen sitä mieltä, että ilmavasti kuivattu pyykki on hyvän tuoksuinen. Huuhteluanetta en käytä ollenkaan. Usein käytän hajusteetonta pyykkipulveria. Mutta myös hajulliset Bio Luvil tai Daily oikein annosteltuna antavat mielestäni hyvän miedon tuoksun pyykkiin. Mutta nuo löyhkäpyykit on aivan hirveitä!! Kerrna ostin yhden vaatteen, johon oli käytetty huuhteluainetta ja jouduin kahdesti peseen ja vielä tuulettaan ja vieläkin siitä hajusta sai selvän.

Vierailija
30/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla tosin suositeltiin täällä Arielia ja sitä aion seuraavaksi kokeilla. Jospa se on se ihana tuoksu, joka joittenkin vaatteista leijuu.

Vierailija
31/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina miehen kanssa näille naureskellaan.

Vierailija
32/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin minäkin heittää pyykkini tähän koneeseen. Totta on, että joiden vaatteet tuoksuvat aika voimakkaalta pesun jälkeen. Itse käytän ainoastaan suhteellisen miedon tuoksuista huuhteluainetta, mutta itse pesuaine on hajuton, näin ei tule hajujen sekamelskaa :)

Vierailija
33/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän pesuainehyllyt notkuu näitä hajustettuja ja vain muutama on hajusteeton.

Itsekin käytin hajusteetonta lasten vauva-aikana ja taaperoaikana, mutta miehen vaatteet pitää pestä hajusteellisilla, sillä hän haluaa hyvän tuoksun.

Vierailija
34/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisian vaatteita saan sukulaiselta. Suoraan roskiin menee ne vaatteet.

Vierailija
35/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, ne ei tuoksu vaan ne haisee.

Se on kuin kärpäsmyrkkyä. Jos haluan tuoksua, niin laitan hajuvettä, mutta en todellakaan osta niitä kammottavan tuoksuisia pesuaineita.

Vierailija
36/36 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummu tekee poikkeuksen.

Meillä on hajusteettomat pesuaineet (LV) ja huuhteluaine (Daily Sensitive) jota harvemmin käytetään.

Mutta on OMO coloriakin, sillä pestään joitain harvoja vaatteita (miehen työvaatteet, takit ym)