Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin lapselle syyskengät Stockalta ihan normaalihintaan ja kotona

Vierailija
10.10.2008 |

huomasin että niihin oli jäänyt varashälytin jota ei saanut saksilla irti. Ärsyttävää en voinut laittaa kenkiä lapselle tänään ja jouden menemään uudestaa 30 kilometrin päähän otattamaan irti sen! Saakohan jotain korvausta tai tiedättekö miten sen saisi kotikonstein irti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä sen hälärin kanssa pääse kassoista ohi...

Vierailija
2/11 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä jäi kerran vaatteeseen häläri ja takaisin piti viedä. Minä sain suklaalevyn : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaisn kotona. Ei alkanut piipittämän porteilla, en tiedä miksi. Olisiko jotenkin ei-aktivoitu? ap.

Vierailija
4/11 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kaupunkiin 40km ei saanut korvausta ainakaan tuolta cittarista. Kuulemma jos hälytin jää ja ottaa tavaransa sieltä kassan perältä niin hälytin ei huuda. Sillä eihän varastetua tavaraa voi kassalle nostaa.

Minä otin sitten kuitenkin kuitin mukaan ja kävin avauttamassa, vaikka mun kaveri sanoi, että ei muuta kun laitat sakset väliin ja puristat niin kyllä se antaa periksi. Mutta kun kyseessä oli pehmoiset hanskat pelkäsin, että menevät rikki.

Vierailija
5/11 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä on syytä erikseen pyytää. Muuten antavat kupongin kahvilaan tms. (ollaan saatu vähän eri syistä näitä).

Vierailija
6/11 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteeseen Seppälässä, olivat kovin pahoillaan ja sain hiuslakkapullon (en älynnyt vaatia mitään ja hölmistyin hyvityksestä). Stockalla ovat hyvin tarkkoja maineestaan, jos eivät älyä itse tarjota hyvitystä niin varmasti antavat jotain kun pyydät.

Vierailija
7/11 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellyttävät asiakkaan käyntiä liikkeessä (lähes kaikki siis!) kuuluu saada matkakulut. Lisäksi varmaan hyvittävät muutenkin, Stokkalla yleensä panostavat asiakassuhteisiin.

Vierailija
8/11 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aletuotteesta. tuli siis tosi iso hintaero. mainitsin kuluttajalaista mutta heillä ei ole tapana!

Vierailija
9/11 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne sanoi että voi käydä otattamassa lähimmässä liikkeessä irti sen.

Mies kuitenkin irroitti sen kun oli sellanen musta jossa oli rautalanka välissä.

Jos ois ollut värihälytin niin ois pitänyt lähteä takas kauppaan.

Vierailija
10/11 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaikenlaista ja näiden lisäksi sloggin alushousut. No tultiin kotiin ja heitin alushousut "pahvilaatikossaan" kaappiin odottamaan. Meni joitakin viikkoja olin ottamassa noita käyttöön avasin laatikon ja yllätys yllätys housuissa oli semmoinen musta hälytin kiinni. Kaivoin jo kuitin esille ja mietin pitääkö tästä lähteä kauppaan avauttamaan.Onneksi mies kuitenkin mursi sen minulle ja alushousut saatiin käyttöön.

En kyllä ymmärrä miksi se häläri oli pitänyt sinne sisälle laittaa eihän ne kassalla osaa sitä sieltä etsiä. Tästä lähtien kyllä kurkkaan sinne laatikon sisälle jo ennen kassalle menoa voin sitten huikata myyjälle jos ei ite älyä.

Vierailija
11/11 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuli matkakuluja. Meni kyllä maku asiakaspalvelumaineesta, tosin en erikseen pyytänyt korvasusta. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän