Miehet! Vedellä vai saippualla pesty pimppa?
Naisten on turha vastata tähän, tämä kysely on VAIN miehille. Turha kertoa, kuinka teidän Pertti rakastaa koskaan pestyä pimppaasi...
Mutta miehet: kumpi on parempi; vedellä vaiko saippualla pesty pimppa? Aina puhutaan, että puhdas pimppa on parasta esim suuseksiin, mutta tuleeko vedellä pestynä tarpeeksi puhdas?
Kommentit (57)
sellainen oikeen likainen 2 päiväisen patikkareissun jälkeinen sänkinen tavara on paras!
Naisten on turha vastata tähän, tämä kysely on VAIN miehille. Turha kertoa, kuinka teidän Pertti rakastaa koskaan pestyä pimppaasi...
Mutta miehet: kumpi on parempi; vedellä vaiko saippualla pesty pimppa? Aina puhutaan, että puhdas pimppa on parasta esim suuseksiin, mutta tuleeko vedellä pestynä tarpeeksi puhdas?
Kyllä pimpalle riittää vesipesu. Pimpin pitää pikkuisen tuoksua pimpille. Ja kielikylvyn yhteydessä voi parantaa tyttöystävän tai vaimon pimpin pesutulosta.
Saippua tappaa emättimen limakalvojen luontaisen bakteerikannan, jolloin vieraat "otukset" pääsevät estoitta lisääntymään. Lisäksi se kuivattaa limakalvot.
lämpimällävedellä ei saippuaa saa muutenkaa
Totta on, että tuoksuja ja makuja on monia, kuten mieltymyksiäkin.
Tiedä sitten mikä kenenkin mielestä on hyvän tuoksuinen ja makuinen, mutta itselläni on nuoltavana ja haisteltavana ollut kolme-neljäkin päivää pesemättömänä olleita pimppejä ja varsin kiihottavat ja voimakkaat maut ja hajut ovat olleetkin. Monen mielestä tuollaiset saattaisivat haista jo varsin pahalle, itse pidän niistä. Pitäkää kuinka pervona hyvänsä, mutta onneksi on naisia jotka voivat olla pesemättä noinkin pitkään ja vielä antavat nuolla.
kunnolla pesty ja kerran kustu!!! sillon on pillu parhaimmillaan! ai että sitä ihanaa pisun hapanta makua!
Yleensä tulee. Pese kuitenkin miedolla saippualla ainakin pari kertaa viikossa.
M52
Tiistaisin ja lauantaisin on aktipäivä, jolloin puunaan paremmin. Otan kloritea ja vessaharjan ja rassaan paikat puhtaaksi, sillä inhoan eritteiden hajua. Joskus käytän myös teräsvillaa, jotta kaikki karstat irtoavat. Minusta alapään tulee olla kuiva, sillä kosteudessa muhivat bakteerit.
Jouluna ja juhannuksena laitan poikkeuksellisesti pimppaan palasaippuan jo aamuviideltä antamaan juhlistavaa tuoksua.
Kyllä pissa saa maistua pimpsassa. Ei toki monen päivän...
Vesipesu ja sen yhteydessä kunnon lärpyttely, että joka poimu tulee puhtaaksi.
Itse en kiihotu tuoksuttomasta, juuri saippualla hinkatusta pillusta yhtään. Minusta ei tarvita pesua lainkaan, jos ei nyt jostain syystä ole oikein vuotoaika ja koko päivää olla hauduttu alkkareissa. Mutta silloinkin vain pikainen huuhtaisu ilman saippuaa.
Itse en kiihotu tuoksuttomasta, juuri saippualla hinkatusta pillusta yhtään. Minusta ei tarvita pesua lainkaan, jos ei nyt jostain syystä ole oikein vuotoaika ja koko päivää olla hauduttu alkkareissa. Mutta silloinkin vain pikainen huuhtaisu ilman saippuaa.
Ehdottomasti saippua/muu kaiken hajun ja maun poistaja :) Itse pesen kullini saippua vedellä ennen panemista ja ehdottomasti odotan samaa naisilta. Myöskin voi käyttää durex maku liukasteita!
Mun mielestä tätä naisen jalkovälin pesuasiaa pitäisi vähän laajentaa. Vesipesty pimpsa on varsin hyvä jo ja menetteleekin. Mielummin ehkä ongelmia aiheuttamattomalla pesuaineella pinnasta pesty. Itse koen, että isoin ongelma tässä on peppureikä ja siitä peppuvakoon ja eteenpäin leviävä ominaishaju. Peppureikä ympäristöineen pitäisi ainakin pestä päivittäin saippualla. Jos tämänkin alueen pesee pelkällä vedellä, leviää peppureiän haju kovin voimakkaana myös itse pimpsaan. En pidä siitä, että peppureijän tienoo ja pimpsa haisevat molemmat voimakkaasti peppureijältä. Mieto pimpsan tuoksu pimpsaan ja mahdollisimman mieto peppureijän haju peppuvakoon -kiitos. Tuollaiseen yhdistelmään antaa suuseksiä vaikka koko illan.
Ei pesua ennen naintia. Minä kiellän vaimoani pesemästä. Tuoksuva, pissainen pillu on kiihottava.
Niin totta.