Onko muita joille ei mies jolla on lapsia ennestään, ei kelpaa?
olen tavannut miehen joka on varakas ja muutenkin ok. mutta hänellä on lapsia 2 kpl edellisestä suhteesta, asia vaivaa ja kaivaa minua..
Kommentit (28)
Tuo oli äärimmäisen epäselvästi muotoiltu ja ainakaan minä en käsittele lapsia kappaletavarana... Ihan yksilöinä.
Lapsia kaksi kappaletta edellisestä suhteesta.
Lapsia kaksi kappaletta edellisistä suhteista.
Lapsia kahdesta edellisestä suhteesta.
Eri asioita, miten joku ei muka tajua? :D
Eka viittaa siihen, että mies on saanut kaksi lasta edellisessä suhteessaan.
Toinen siihen, että miehellä on kaksi lasta kahdesta edellisestä suhteesta, mutta suhteet eivät välttämättä ole olleet peräkkäisiä, se ei tästä lauseesta paljastu.
Kolmas kertoo, että miehellä on lapsia kahdesta nykyistä suhdetta edeltäneistä suhteista. Lasten lukumäärä voi olla kaksi tai vaikka kymmenen, mutta ne ovat syntyneet kahdesta suhteesta.
Miten teillä ei mee jakeluun?
kuitenkin rakastuin ja kun lapsiinkin sitten tutustui pikku hiljaa, niin ajatukseen/asiaan sopeutui. Asiaa on auttanut se, että miehellä on tosi terve suhde omiin lapsiinsa ja hän ymmärtää, että siinä missä hänen lapsensa eivät ole minua " tilanneet" elämäänsä - en minä myöskään ole heitä varsinaisesti toivonut.
Tämä on selkeyttänyt tilannetta, mies tajuaa etten voi olla yhtä hurmioitunut hänen lapsistaan kuin hän itse on (ja sama lasten kannalta).
Helppoa ei aina ole, mutta täytyy silti sanoa, että on se tosi kivaakin kun pieni lapsi tulee syliin pyytämättä ja säteilee kuin aurinko. Eihän siitä voi olla tykkäämättä?
mutta itse eivät oikein tykkää siitä, että miehellä on lapsia ennestään.
Aika outo ajatusmaailma.
joka ei tähän ikään mennessä olisi lapsia tehnyt (olettaen että taustalla ei ole esim. hedelmällisyysongelmia).
Eli ehdottomasti mies ja lapset samassa paketissa, etenkin kun yhteistenkään lasten saaminen ei enää välttämättä minun ikäni takia enää luonnistuisi helposti!
miehelle onkin tullut arki eteen ja se on ruvennut etsimmään uutta, parempaa ja jännittäävää uudesta suhteesta. Sitten sitä rupeaa kyllästyttämään sekin uusi suhde ja lapset eikä se poloinen sitten tiedä kumman perheen kanssa olisi.
Vierailija:
mutta itse eivät oikein tykkää siitä, että miehellä on lapsia ennestään.
Aika outo ajatusmaailma.
lisäksi isäpuoli on hyvä, kun vain on (tuo rahaa kotiin, ei ryyppää, ei ole liian ilkeä lapsille, osallistuu huushollaukseen jonkun verran - siis periaatteessa samat kriteerit kuin isällekin) - mutta äitipuoli on hyvä vain kun tekee sen kaiken minkä äitikin tekisi, mutta ymmärtää rajallisen roolinsa. Hyvänä isänä voi olla helpommin kuin hyvänä äitinä.
Oma mieheni aina on painottanut minulle, että saan olla vain " se toinen aikuinen perheessä" , mutta on itsekin hämmästynyt sitä, miten nopeasti ja helposti tilanne menee siihen, että minä olen se talousmaakari, pyllyn pyyhkijä, sylissä pitäjä ja leikittäjä - ja hän se " extrakiva" iskä, joka käy töissä, katsoo töllöä ja on hauska.
Jos osaa äidinkieltä ja omaa sisälukutaidon, ei tuossa tekstissä ole mitään sekavaa. Täysin yksiselitteinen asia.
Vierailija: