Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-kuumeilijat*** vko 28

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kylä tulee ihan pönttöön saakka tuota verta...

Ei vaan auta muuta kuin odotella miten käy.

Vierailija
22/28 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko mennyt vuodon loppumisesta. Mulla siis takana keskeytynyt keskenmeno viikolla 10+ risat. Kaavinta tehtiin pari viikkoa sitten. Olen toipunut ihan hyvin ja itse asiassa ei olla käytetty mitään ehkäisyä tässä välissä. Ovulaation taisin bongata maanantaiksi, eli on olemassa pieni riski raskautumisen mahdollisuudesta, mutta en elättele kovin suurin toiveita sen suhteen. Eli menkkojen alkamista odotellaan innolla! TÄTI TÄNNE OTETAAN MIELELLÄÄN TÄMÄN KERRAN!

Eli tämmöstä omanapaista, kiertoa en voi vielä laskea kun ei ole mistä laskea.

Plussatuulia kaikille kuumeilijoille!

DeFeisillä taisi olla jännät paikat.. Plussasäteitä kovasti sinnepäin ja toivotaan, ettei olisi kemiallinen vaan hämyvuotoa!

vuma, täysillä uuteen yritykseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi keskenmenoa ja aluksi tuli vähän vuotoa ja sitten alkoivat kivut. Toisessa keskenmenossa (tuulimunaraskaus) oli ihan kamalat supistukset. :/

Toivotaan, että sulla plussa pysyy. :) Kannattaisiko soittaa johonkin ja kysyä, esim. Kättäri tai Naikkari. En nyt muista missä paikkakunnalla asuitkaan.

P.s. mä oon oikein " megana" päässyt tänne kirjoittamaan nyt kun mies ei oo nalkuttamassa. :D

Vierailija
24/28 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ainoastaan on välillä kipeet. Yleens tissikipu loppuu ku menkat alkaa. Soitin omaan terveyskeskukseen ja sanoivat että voin maanantaina mennä päivystävälle terkkarille (tai viikonloppuna Malmille päivystykseen jos haluan. No en halua jonottaa tuntitolkulla....). En viitti soittaa Naistenklinikalle (asun siis Hesassa) koska siellä on ihan törkeää palvelua. Kokemusta on kun oli keskenmeno vuonna 2005. Kättäri taas ohjaa Naikkarille, joten....

Vierailija
25/28 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oltiin ihan ystävällisiä Naikkarilla kun mulla oli noi keskenmenot, siis kun soitin sinne.

Mutta Kättärillä oltiin tylyjä, kun viime syksynä soitin viimeisilläni kun tuntui, että vauva on jo niin alhaalla, että tuntui että kohta tippuu.

DeFeis: mikä sun tilanne on tänään?

Vierailija
26/28 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetiedoitus: Ei mitään uutta oikeastaan. Vuotaa edelleen jonkun verran ja se ero tällä vuodolla ja oikeilla menkoilla n, että menkkojen aikaan aamulla kun menee pytylle on koko pytty täynnä verta (tai siltä se ainakin näyttää), tänään aamulla tuli pyyhkiessä paperiin, pönttöön ei laisinkaan.

Kipuja ei edelleenkään ole (mitä nyt hartioit särkee kun neuloin koneen ääressä eilenä yöllä) ja eilenä illalla/yöllä oli pariin otteeseen huonohko, etova olo. Ja tissit pipit aika ajoin edelleen.

Että näin tänään... mitäköhän huomenna?! =)

Vierailija
27/28 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

DeFeis: Toivottavasti nyt plussa pysyisi. :) Aiotko testata ensi viikolla?

ON: Mulla ihan ihmeellinen, siis outo toi alavatsa.. Tai siis mitä siellä oikein tapahtuu. Tällä viikolla jotain ihme kuplimista vatsassa. Perjantaina kun kävin kaupassa, niin kassalla ollessa viilsi keskeltä alavatsaa. Odotin,e ttä tuleeko uusi kipuaalto jolloin olisi varmaan jo voinut irvistää. Ja näin unta yöllä,e ttä synnytin kotona piotkän tyttövauvan... Sitten on jomottanut menkkamaisesti pari päivää vatsan sivuilta, vaikka menkat alkaa vasta 4-5 päivän päästä. Ei mulla tällaista yleensä ole ollut. Ja kokeilin tänään huvikseen kohdun nipukan tilannetta: vielä on ylhäällä ja kova. Mitähän tää nyt oikein on??

On nään naisten hormooit kyllä oudot... :-/ En enää tiedä miten noi hormoonit käyttäytyy.

Vierailija
28/28 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaan varmaankin jo huomenna koska aion mitä todennäkösimmin lampsasta sinne päivystävälle terkkarille.

Vuoto on edelleen ollut, mutta toden totta eroaa oikeista menkoista koska pärjään yhdellä siteellä (normaalilla) koko päivän. Väsyttää, mansikkajogurtti haisee pahalta ja tissit edelleen kipeät....