*~*~*~*ENSIKOT vko 28*~*~*~*
Kommentit (19)
Nyt on täällä kyllä niin onnellinen ihminen että:) Vahva plussa tuli:) Kädet tärisee ihan sikana ja muutenkin ihan hullu olo. Ei tätä kyllä oikein tajuu viel... Miehelle jo kerroin ja vaikutti sekin tosi iloselta. Nyt pitää pitää vaan peukut ja varpaat ylhäällä että kaiki menee hyvin loppuun saakka!!!
Oi kun ihanaa butterfly onnea ja paljon vauva liimaa ja tarrasukkia mukaan matkaan. Ja ottasithan miutkin höppänän mukaan jooko:)
Itse oon tapellut vastaan et kun jaksais testausta ootella viikon lopulle ja sit tekis mut taitaa joutua jo aikaisemmin tekemään saas nähdä:)
Mulla ei kanssa ole ollut mitään tätiin viittaavaa. Nyt ittee rupes vaan enempi jännittämään:) Taitaa hermoromahus tulla ennenku pääsee loppuviikkoon ja testaukseen.
No mut en nyt jouda enempää täytyy yrittää myöhemmin tällä viikolla lisää ja tietty väliaika tietoja jos satun tekee testin:) Tai jos täti yllättää:(
Mukavat päivän jatkot vaan.
T:Dizku
Onnea Butterfly! Luin siitä ekasta viestistä niitä sun oireita ja veikkasin ittekseni et plussan saat :). Toi rintojen arkuus on aika varma merkki. Paljon vauvaliimaa joukkoon ja tarrasukkia!
Dizkulleki plussatuulia +++++++++++
En oo kerenny piiitkään aikaan kirjottelemaan tänne. Pari viikkoa sitte kävin lukemassa ja sillonkin oli plussauutisia :). Tosi hienoa! Paljon onnea myös aiemmin plussanneille :)!
ON: Mulla on edelleen kaikki hyvin. Taitaa olla pikku hiljaa aika siirtyä tonne O-puolelle. Viikkoja tällä hetkellä 11+2. Laskettu aika olis siis 26.1.2008. Mut vois varmaan laittaa jo plussanneisiin, muistaakseni ei vielä oo. Välillä oli vähän vuotoa mut ei ollu runsasta ja sekin loppui. Olin pari viikkoa sairaslomallaki sen takia. Kävin viime keskiviikkona neuvolas ja kuulin ekan kerran sydänäänet :).Niskapoimu on parin viikon päästä. Jotenki on vaan sellanen levollinen olo eikä enää ressaa et menis kesken. Toki onhan mahdollisuus olemassa, mut jos se menee nii enhän sille mitään voi. Ja sit pitää vaan yrittää uudelleen.
Näin taas tänään kaverin vauvan, joka on 1,5kk vanha. Aivan ihana :). Ajattelee vaan et ei niin hirveen pitkä aika kun ittelläkin on sellanen. Varmasti sekin aika tuntuu välillä mahdottoman pitkältä ku meikäläiselle pitäis olla kaikki heti täs ja nyt. Mut ei auta ku odottaa.
Toivottavasti mahdollisimman moni (kaikista paras tietysti jos kaikki) kohdattais tuolla o-puolella sitte :). Kaikille paljon plussatuulia ja voimia yrittämiseen ja jännäämiseen. Eksytetään täti kunnolla :)!
[color=purple]Hirmusti onnea ja paljon vaaviliimaa ja tarrasukkia matkaan =) aivan ihana uutinen. Ilmoittelehan sitten kun sut saa kirjata plussanneeks tuonne.
Enempiä en nyt ehdi jaaritella. Palailen tuossa loppu viikosta paremmalla ajalla sitten. Nilkka on edelleenkin todella kipee =(
Ja kiirettäpitelee ku töissä nyt tuuraan sitä yhtä " pomoa" että stressiä pukkaa päälle oikeen roppa kaupalla.
Kp:t huitelee jossain niillä main että loppu viikosta olis ovistelun paikka,mutta eipä sekään mitään hyödytä ku ukko on taas reissussa sillon =( ei hyvältä näytä tää raskautumis projekti...
Paljon tarrasukkia vaaville mukaan:) Teillähän muuten tärppäsi tosi nopeesti!! HYvä!:)
Mullakaan kaverit ei ole vielä oikeastaan kukaan siinä tilanteessa, että rupeis perustamaan perhettä. Yksi oli kyllä raskaana, mutta vauva kuoli kohtuun rv:lla 5:(
Mulla on menossa nyt kp 24/28? Että piinailut alkakoon...:/
oma napa: Koko ajan on vain ihan menkkamainen olo...tuntuu, että valuu aina välillä jotain alkkareihin...ja pelästynkin aina, että nyt ne menkat alko. Valkovuotoa se ei kyllä mielestäni ole...tiedä sitä sitten. Mahaakin jomottaa...toivottavasti on vain jotain muuta. Nyt ei ole enää edes rinnat kovin arat...taitaakin olla vain huono enne:(
no mutta...ei heitetä toivoa, ennen kuin se täti oikeesti nääyttäytyy!
illanjatkoa
-Aleida
Paljon onnea [b]butterfly86[/b], vauvaliimaa ja tarrasukkia! Samoin Dizkulle paljon +++-tuulia! <3
Itse olin jo ihan salaa fiiliksissä koko sunnuntain ja maanantai aamupäivän. Täti oli jo pari päivää myöhässä visiitiltään. En puhunut miehellekkään mitään, etten vaan manaa jotenkin. :( Mutta sieltähän se pirulainen sitten tuli. Nyt on kp 2/31, kierto ollut aiemmin tasan tarkkaan se 28 ja nyt se pikku hiljaa aina yhdellä päivällä pidentynyt. *ymmällään* Taitaa olla jo yk 10 kohta aluillaan. :( Mulla olis tuolla noita ovistukkujakin, mutta kun nyt asutaan täällä anoppilassa ja sitten välillä tuolla korvessa, niin vähän hankalaa se tikuttelu. :S Pitäisi varmaan jo soittaa sinne Arvauskeskukseen ja varata aika gynelle. Jos vaikka jo vähän tutkittaisi jotain. No joo... lähden tästä ajelemaan kohti Rovaniemeä, käyn kotona katsomassa postit ja kastelemassa kukat. Seuraavan kerran käydäänkin kotona vasta reilun parin viikon päästä.
-Koiruus-
Onnea onnea onnea Butterfly!!! :) Teitä tosiaan onnisti pian. Mahtavaa! Onnea vielä kerran!
Täällä Ensikoissa on käynyt ihan mahtava kato, kun on iso lauma lähtenyt o-puolelle. Toivottavasti me loputkin perästä tulemme.
Maisa-Kerttu - varmasti oli ihanaa kuulla sydänäänet. :) Kivaa, että alkaa olla jo vähän varmempi olo. Onnellista odotusta sinulle! :)
Koiramammalle pahoittelut. Että se jaksaa kuukaudesta toiseen tulla. :( Inhottavaa vielä se, että odotutti itseään pari päivää. Inhottava luuska!! Tsemppiä kuitenkin uuteen kiertoon.
Aleidalle puhaltelen plussatuulia.. :) Ja hyviä hermoja piinailuun...
Marzu - sulla se miehetön kesä jatkuu. :( No, ennen kuin huomaatkaan on taas syksy ja mies kainalossa, niin pääsette käyttämään otolliset ajat! :)
ON: Oon ollut tuolla taustalla pidemmän aikaa, kun jotenkin on inha ahdistuskausi meneillään tässä yrityksessä. Taas kolkuttelee täti porteilla. En oo kp:ä laskenut, mutta tuntemuksista päättelen, että kohta tulee. Ja ei, oireet eivät ole mitenkään epäselviä, vaan kohta valuu vauvatoiveet ulos. :( Sit alkaakin jo yk6. Blaah. Ei tän pitänyt olla näin vaikeaa. :( On kyllä jotenkin tosi lannistunut olo. Kun kierto toisensa jälkeen menee ohi. Ei enää oikein jaksa uskoa mihinkään. Oon miettinyt niitä o-tikkuja, että pitäskö alkaa katsoa tärppipäiviä, kun pelottaa että meidän tahdilla menee parhaat päivät ohi. Mut pelottaa, että niistä se vasta stressi tulisikin, että kun näkisi miten nyt on viivat tuossa ja ei millään jaksaisi harrastaa rakkautta. Perhekriisihän siitä tulisi. Ignorance is bliss, vai mitä ne amerikalaiset sanovat..
- Paaru kp26 (kävin sit laskemassa pitkästä aikaa)/27-33
Kiitos tuhannesti Dizkulle,Paarulle,Koiramammalle,Marzulle, Aleidalle ja Maisa-Kertulle onnitteluista:)
Dizku: Yritän niin kovasti vetää sut mukana tonne o-puolelle *ottaa kiinni tiukan otteen kädestä ja vetää*:) ++++++
Maisa-Kerttu: Kohta nähdään sitten o-puolella, kun sinne uskaltaudun. En taida kuitenkaan vielä... Hyvä että vauvalla on kaikki kunnossa ja sydänäänet kuuluu!
Paaru: Tsemppiä ahdistukseen ja mä pidän peukut ja varpaat ylhäällä että sulla ens kierrossa tärppäis jos ei sitten tässä kierrossa jo:) Kunnon voimahali sinne
Aleidalle plussapuhuri++++++ Olihan mullakin ihan sellai fiilis että menkat alkaa, mutta kas kummaa ei alkanutkaan:) Eli ei kannata vielä heittää pyyhettä kehään.
Koiramammalle suuren suuret pahoittelut tätskystä:(
Marzulle kyllä toivois jo parempaa onnea noitten ovisten ajoituksille! Voimia sulle, äläkä menetä uskoasi:) Kyllä se tärppi sielt viel tulee:)
ON: Kauhee ku ei meinaa vieläkään uskoa tätä todeksi, mutta eipä kai noi testit valehtelekaan. Tänään varasin neuvola-ajan ja se ois elokuun alussa. Tekis mieli mennä alkuraskauden ultraan, mutta se varmaan maksaa aika paljon, että voi jäädä väliin... Kauhee ku koko ajan tekis mieli kertoa kaikille tää uutinen, mutta toisaalt ei sit uskaltais. Parille kaverille oon kuiteskii jo menny möläyttämään. (Minä ja mun suuri suu:))
Nyt lähdetään appivanhempien luo ja siitä mökille. Sit lauantaina ois serkun häät, joten mua ei täällä ennen sunnuntaita varmaan näy. Vielä vähän aikaa taidan kuitenkin teidän kanssa aikaa viettää, ku en o-puolelle vielä uskalla mennä. Vähän oon vaan kurkkinu niit juttui... Hauskaa illan jatkoa kaikille:)
-Butterfly- rv 5+4
Onnittelut plussauksesta ja kaikkea hyvää pikkuiselle masuasukille =)
tervetuloa o-puolen enskoihin sitten kun siltä tuntuu..
Maisa-kertulle myös lämpimät tervetulo-toivotukset o-puolelle!
Dizkulle +++++++ =)
ja kaikille muillekin enskoille hirmuisesti plussatuulia+++++
hermione ja Onni rv28+1
[color=purple]Nyt vasta pääsen hengähtämään. Töissä oli aivan kauhea päivä,sain juosta koko ajan joka suuntaan ja huomenna jatkuu sama, kun tuli tupa täyteen hinnoteltavaa ettei oikeen tiedä miten ehtii kaiken tekemään ajoissa ulos.
Tuosta ovistelusta...en sitten ole aivan varma mutta veikkaan masun nippailuista että se h-hetki on meneillään. Nippaili jo eilen siihen malliin ja eilenhän sitten peittoja pöllyteltiinkin myös =) että jos edes tän kerran olis nyt osunut kohilleen. Paitsi että simpat uiskentelivat samantien pihalle kun lopetettiin,että mene ja tiedä sitten lähtikö ketään kohti määränpäätään. Huokaus.
Äsken kävi kolme pikkutyttöä isänsä kanssa hakemassa meitin puput uuteen kotiin. Onnistu sitten nopeemmin kun kuvittelinkaan. Joten voin hyvillä mielin lähteä sitten viikon päästä lomailemaan kun ei ole mitään hoidettavana.
Huomenna olis tarkoitus mennä visiitille uuden ystävän luo,lapsiperheeseen. Jäsnkättää kun ei olla viel kestaakaan tavattu.
Perjantaina luultavasti sandetten kanssa serenaan suuntaamme,kun sain vihdoinkin bikinit ostettua.
Eipä tässä sen kummempaa...
Vilkutuksia hurjasti kaikille!! Ja huomiseen...
[color=purple]..eipäs ketään olekaan ehtinyt käydä kirjottelemassa. Ei mullakaan nyt oikeen taas ajatus luista. Viikon pahin päivä töissä oli ja sen päälle kävin visiitillä uuden ystävän luona. Aika vaisuna olin ku ei oikeen keksiny puhuttavaa ku ekan kerran näki. Ja päälle olin tosi väsy..tai oon vielki. Koko viikonloppu täynnä puuhaa että pitää kattoo ehtiikä kauheesti sitte koneelle tulla.
Eipä nyt muuta kun pitänee mennä syömään pikkasen että taat jaksaa.
piti nyt tulla täältäkin lkyselemään, että mitäköhän mahtaa tarkoittaa, kun testasin justiinsa(jollain apteekin omalla testill) ja ikkunaan ilmestyi semmonen todella haalea(juuri ja juuri silmin havaittava) viiva! Onko se nyt se kuuluisa viivan paikka?? vai mitä ihmettä?? siihen plussaan en kyllä ehkä usko, kun oli niiiiiiiiin haalea viiva...ja menkkaoireitakin on..oli vaan pakko testata. tiedän...vähän hölmön hommaa, mutta kuitenkin!:)
eipä muuta kun illanjatkoja
-Aleida
heissan kaikille!
Vitsi että jänskättää!! Mulla on nyt menossa kp 29/28. En ole uudelleen viitsinyt vielä testailla(onneksi ei ole yhtään testiä kaapissa:D )
Koko ajan juilii mahaa vähän menkkamaisesti, eikä oikein uskaltaisi edes toivoa sitä parasta mahdollista....no pitää vain odotella.
Jospa se täti osaisi kerrankin pysyä poissa, kun sitä ei kaivata!!!
No kohta täytyy töihin lähteä!
Hyvät päivänjatkot kaikille ja toivotaan nyt niitä plussia!!:)
-Aleida kp 29/28
Niin siinä sitten kävi, että ne kaksi viivaa siihen testiin pärähti! :)
Voi vitsit, kun on olo ihan epätodellinen, eikä oikein edes voi uskoa, että tää on totta! Mieskin on ihan täpinöissään ja haluis jo kertoa kaikille, mutta oon nyt yrittäny rauhotella. Pitää rauhassa mennä päivä kerrallaan ja toivoa parasta. Toivottvasti tää pikkunen jaksaa nyt sitte roikkua mukana matkassa loppuun saakka:)
Ja sekin on aika jännä juttu, että mulla on koko ajan ihan semmonen " menkkaolo" ...mahaa juilii..mut toivottavasti kuuluu asiaan.
eipä muuta tällä kertaa
t.Aleida (omien laskujen mukaan nyt sitte rv 4+3) :)
[color=purple]ONNEA ALEIDA AIVAN MIELETTÖMÄSTI!!! Ihana uutinen... tänne noita plussia sitten ropisee oikeen kunnolla nyt kesän aikaan. Ilmoitteleppa sitten kun tiedät la:n niin merkkailen sut tuonne plussanneeks =)
Voi kun itsekin saisi jo tuon ilouutisen huomata. Jotenkin on mieli ollut niin maassa taas kun ei ikinä edes nähdä jotta voisi mitään tehdäkään asian edistämiseksi. Ja sitten kun nähdään niin riidellään kaikesta. pinna jotenkin ihan kireellä työpaineiden ja kaiken takia =( Onneks enää ens viikko ja sit pääsee viettää lomaa.
perjantaina olin sandetten kanssa sielä serenassa ja vietin sitten yöni hyvinkäällä. Kävästiin baarissa tanssimassa. sai vähän ajatukset tuulettua siinä. Eilen sitten kun olin kotiutumassa niin kävin lävistysliikkeen kautta. Jep jep. Nyt mun oikeeta kulmakarvaa koristaa koru,hih. Ukko ku kuuli ni oli pikkasen ihmeissään *virne*
Nilkka on jo huomattavasti parempi. Pystyy liikkuu jo ilman sidettä eikä tarvi koko ajan napsia särkylääkettä. kattelen nyt sit että tarviiko mun olleskaa sinne lääkäriin sitten mennäkään.
kp:t on nyt 18/29 (28) tuntuu että ajatukset nyt pyöriny ihan muualla kun tuossa vauva asiassa. Ehkä hyväkin niin,jos tää kesä menis äkkiä ohi vaan,kun ei tänä aikana mitään kuitenkaan tapahdukaan. Aika positiivinen ajattelu,tidän. Mutta niin se vaan menee.
Joo,mutta poistun nyt masentamasta teitä..jos vaikka kohta lähtis kauppaan käväsee ja yrittäis pikkasen siivotakin.
Onnea vaan Aleidalle! Ja paljon tarrasukkia ja vauva liimaa mukaan:)
Itselläni vaan riittää jännitettävää. Kp:t ois jo 30/28-32? siis mennään jo suhkot pitkällä ja plussaa ei kuulu kaksi testiä tehty joten enköhän minä oottele tätiä vierailulle. Jos ei ala seuraavaan viikonloppuun mennessä niin sit testaan seuraavan kerran mut eiköhän se täti jo sit löydä luokseni:/ Ei nyt oikeen keksi mitään muuta arvelin vaan ilmoitella tilanteestani.
T:Dizku
Kiitos marzu ja muut onnitteluista!! Juu..ilmottelen sitten kyllä, kun la selviää. Huomenna ajattelin neuvolaan soitella. Vitsi, kun tätä ei ihan oikeasti voi vielä uskoa todeksi!!:) Ei oikein muuta pysty ajattelemaankaan kun sitä, että mahassa oikeasti kasvaa joku. Uskomatonta!!
Mutta hyviä öitä kaikille enskoille ja plussia teille kaikille paaaaaljon!!!!!!:)
t.Aleida rv 4+1
Piti heti tulla onnittelemaan kun huomasin täällä uusia plussanneita.
Suuren suuret onnittelut butterfly ja Aleida :) Paljon tarrasukkia masuasukille matkaan ja onnellista odotusaikaa :)
tulkaahan tuonne o-puolelle turisemaan.
Paljon plussatuulia
-Sara-Maria rv 9+?-
Jospa tällä viikolla tulis vähän pidempi pino:) ite en kyllä paljon keskiviikon jälkeen ole kotona että jää kirjottelut vähemmälle...
Dizkulle paljon plussatuulia+++++ bdbdbdb:) Oireet kuulostaa lupaavilta. Mä meinasin just kohta testailla ku täti pysyy edelleen poissa. Ei oo vaan vielä vessahätä ni ei voi:) Mulla on kyl kans rinnat niin älyttömän kipeet et melkein itkuun purskahtaa jos ne johonkin osuu. Samoin mahasta nippailee tosi ilkeesti eikä oo kyllä enää mitään menkkakipui. Mut pelottaa kyllä silti hirveesti että nega sielt tulee kuiteskin... Nyt kp:t taitaa olla 42. Millos sä aattelit testailla?
Aleida: Kiva et täällä palstalla on joku samassa tilanteessa suurinpiirtein ku ite. Tuntuu että kaveriporukassa ei kukaan oo. Oikeestaan tuntuu siltä ettei mun kavereist kukaan tunnu haluavan ees lapsia. Eli niit ei varmaan paljoakaan kiinnosta ku mä vaan koko ajan höpöttelen vauvoista ja mahdollisesta raskaudesta. Ois ihan älyttömän kiva ku ois joku kaveri, jonka kaa jakaa tää jännitys. Tää palsta on kyllä mun pelastus:) Mitkäs sulla olikaan kp:t? Onko oireita?
Ai kun olikin ihanaa kotiutua eilen ku keskiviikkona olin jo lähteny reissuun. Kaverin polttareita tosiaan juhlittiin tossa lauantaina ja oli ihan super kivaa:) Vaikka en sitten mitään uskaltanu ottaakaan ku ei tiiä mikä tilanne on. Olin niin hektistä jotenkin et ei testaamaan ehtiny ja muutenkin inhottavaa kylässä ruveta testailemaan. Halusin mieluummin täällä kotona ihan rauhassa. Kyllähän aika moni ihmetteli et miks en juonu mut sanoin vaan ettei maistu. Jotkut siin porukas kyllä tieskii mun tilanteen. Noh kohta tosiaan testailemaan. Tuun sit kertoo tilanteen:)