mies ei halua sopia mitään kahdenkeskisiä menoja,
vaikka lupauduin hoitamaan vahdit ja varaukset.
Kriisiä on ollut (abortti ja isovanhemman syöpä).
Veljensä ja isänsä kanssa ovat menossa jo toista kertaa viikon sisällä " puimaan asioita" siis syömään ja juomaan hienoon ravintolaan.
En ole edes vaatinut mitään ravintolaa vaan nimenomaan pääsyä ulos yhdessä. Asialla on minulle suuri symboliarvo. Mutta nyt mies syyttää minun jumiuttaneen tilanteen " vaatimuksillani" (olen mielestäni esittänyt rauhallisia ja ehdotuksille vapaita suunnitelmia).
Nyt hiipii pelko, ettei minua voi jostain syystä näyttää julkisesti (joku näkee, tai minä olen mieheni silmissä niin hirvittävän lihava). Näin hulluksi tämä menee...
Olen surusta palasina, sillä koen ettei minulla ole enää väliä. Mies käänsi vain kylkeä ja veti peiton päälleen.
Kommentit (4)
Minulla oli vaara tulla tietyssä tilanteessa raskaaksi ja mies hoiti heti katumuspillleri-asian eli olin hiukan ihmeissäni.
1. vrk aikana, eipä toiminut, ei ole mitenkään sama asia, kuin läpikäydä abortti.
Suhdekriisin takia olo on se, että jos ei lapsia olisi estämässä ottaisin liukasta köyttä tai hyppäisin katolta.
Vierailija:
1. vrk aikana, eipä toiminut, ei ole mitenkään sama asia, kuin läpikäydä abortti.Suhdekriisin takia olo on se, että jos ei lapsia olisi estämässä ottaisin liukasta köyttä tai hyppäisin katolta.
pitämätön! Ja menee vain syömään isänsä kanssa! Tosi itsekästä, sinun tulisi saada hänet vakavaan keskusteluun.
rakkautta annostellaan pikku " nökkösinä" , kun mies sattuu sillä päällä olemaan.