Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uskot, että tämä mies teki?

Vierailija
08.07.2007 |

Olin eilen metsälenkillä. Vastaan tuli erittäin epäsiistin näköinen mies, jolla oli puvunhousut ja hiestä märkä likainen t-paita. Silmien alla oli mustat renkaat ja silmissä hullun kiilto. Mies jäi tuijottamaan perääni, kun juoksin ohi. Äitini näki tämän miehen myöhemmin vielä samassa paikassa, kun pyöräili ohitse.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lukenut lehdistä tai kuullut paikallisuutisista. Pelottavaa varmasti :(

Vierailija
2/5 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo " hullun kiiltokin" kuullostaa tutulta, sitä se pimppi teettää naikkoset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ollut mielessa vaikkapa raiskaus? Hullunkiilto silmissa kun oli! Enta kuinka kauan oli seissyt samassa paikassa, ennen kuin aitisi pyoraili ohi?

t.2

Vierailija
4/5 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti Porvoossa olen tälläiseen tyyppiin törmännyt metsäpolulla. Hän seuraili aikansa ylempenä maastossa, hävisi, kunnes tuli vastaan sitten vähän ajan päästä, ei sanonut mitään, luulin hänen kysyvän kelloa tai jotain muuta, sillä hänellä oli lähinnä kysyvä-katse silmissään... sitten huomasin katsoa alemmas ja hän olikin kalu kädessä ja runkkasi samalla. Hänellä oli yllään collegehousut, joten ei juuri paljastanut muuta kuin kalunsa. Aika iso oli.

Vierailija
5/5 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli samassa paikassa seisoskellut.

Katsoin jo kauempaa, että aika oudon näköinen tyyppi tuolta kävelee. Ja sitten kun olin lähempänä niin miehellä oli sellainen lipevä hymy naamallaan. Vähän kauempana uskalsin katsoa taakseni niin mies tuijotti perääni edelleen. Olin ajatellut palata takaisin samaa kautta, mutta enpä viitsinyt. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme