Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

koska niitä hoitoalan palkkaneuvotteluja oikein on?

Vierailija
08.07.2007 |

Jatkuvasti vain kohistaan siitä, että palkka pitäisi nousta, mutta mitään ei tapahdu.

Liitot kuulemma suunnittelevat kovaa vauhtia lakkojaan. No hohhoijaa, tällä alall ei lakosta ole MITÄÄN hyötyä, koska samat työt tehdään silti vaikka ollaan lakossa ja pienemmällä henkilökunnalla. Ja mulla ei ainakaan ole varaa edes lakkoilla näillä palkoilla :/

On se kumma, kun muitten alojen palkkoja nostetaan ihan itsestäänselvyytenä tuosta vaan joka kerta ja monilla prosenteilla, mutta meillä hirveä haloo parinkin prossan mahdollisista korotuksista. (joita tuskin koskaan edes saadaan...)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et syksyllä käsitellään asiaa hallituksessa...mutta tuskin tulee mtn suuria korotuksia. Itse työskentelen psykiatrisella osastolla, missä on usein ns. vaaratilanteita, potilaat uhkailevat ja arvaamattomimmat voivat käydä kimppuunkin. Päivittäin kuulee haukkumista ja arkipäivää on esim. se että ptlaat sylkevät hoitajan päälle. Ja tästä lystistä palkka on huonompi kuin veljelläni, joka on kouluttamaton kaupan kassa! Ei ole järkeä tässä, taidan äitiysloman jälkeen hakeutua muihin kuin oman alani hommiin.

Vierailija
2/4 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin toivon kovasti ettei lakkoa tule. edellinen lakko 90-luvun puolivälissä toi vain huononnuksia joten tuskinpa tässäkään mitään kunnon etuja saadaan.

sitäpaitsi me ollaan taloudellisesti ihan kusessa jos lakko tulee :( olen hoitovapaalla ja budjetit on laskettu niin että käyn pari viikonloppua kuukaudessa keikalla. täytyy vissiin käydä sitten kysymässä tuosta lähi-alepasta josko pääsisi sinne kassalle töihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja tästä lystistä palkka on huonompi kuin veljelläni, joka on kouluttamaton kaupan kassa!

Vierailija
4/4 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 2 kertaa urani aikana lakkoillut. Olen siis röntgenhoitajana. Lakoista ei ole mitään hyötyä ollut.

Tosiaan lakkojen aikana tehtiin aivan samat työt kuin muulloinkin, mutta järjettömällä kiireellä, koska henkilökuntaa oli tietysti lakon takia tosi vähän. Lääkäreitä ei tuon taivaallista kiinnostanut tukea meidän lakkoamme, joten he laittivat kaikki röntgenkuvaukset päivystystapauksiksi = kaikka samat työt joudutaan tekemään. Mitä hemmetin lakkoilua sekin sitten muka on??