Mikä mässy vähiten lihottavinta?
Nyt olisi pakko saada jotain herkkua! Mikä lihottaisi vähiten?? Irtarit? suklaa? Jäde? Vai joku muu?
Kommentit (19)
Salmiakki ja laku on näistä vähiten lihottavinta. Esim. uusi Pandan Luonnonraikas lakritsi on sallittu nautinto, vain 0,5 % rasvaa.
Yhdessä hattarassa on alle yksi sokeripala (painonvartijoissa opittua).
Siis mässy kauhea sana. Ajattelin heti ihan samaa kun näin otsikon.
mulla on tosin yhtä karsee karkki sana KARSA!
No mikä sen sanan pitäisi olla jos ei mässy?
Onko se niin kuin karkki vai herkku?
Mässyllä tarkoitan kaikkea herkkuja, eihän pullat,jäde ja popparit ole karkkia...
mässyllä tarkoitetaan karkkia ja vielä lähinnä irtsareita.
Näiden vastausten perusteella lähden nyt kiskalle ostamaan poppareita! Ne on muuten tosi hyviä ne luonnonlakut,mitkä lienee nyt olikaan.
Irtsareista en ole minä kuullutkaan. :-)
Mitä siitä pitää katsoa kun laihduttaa? Kalorimäärää? Sokerin määrää? ja mitä se tarkoittaa kun on esim 1860kj (445kcal) Eli nuo 445 on kaloreita mut mitä tuo kj on? Nuo luvut on nyt tossa popparipussissa minkä ostin :-))
jotkut sanoo että pakastetut banaaniviipaleet ois hyviä
Niitähän on vaikka millasia ja monia sekoite pussejakin. Lapsetkin tykkää niistä.
Vierailija:
Mitä siitä pitää katsoa kun laihduttaa? Kalorimäärää? Sokerin määrää? ja mitä se tarkoittaa kun on esim 1860kj (445kcal) Eli nuo 445 on kaloreita mut mitä tuo kj on? Nuo luvut on nyt tossa popparipussissa minkä ostin :-))
Vierailija:
Nyt olisi pakko saada jotain herkkua! Mikä lihottaisi vähiten?? Irtarit? suklaa? Jäde? Vai joku muu?
Harmi, itse tykkään niistä tosi paljon.
Vierailija:
Vierailija:
ja sen voi tehdä esim pakastealtaan hedelmäsekoituksesta, niin ei tarvitse sokerilientä syödä. mässyä on.
Tää on hyvää, ja lähes terveysruokaa irttareihin verrattuna :)
Eli sekoitan n. 100g maitorahkaa ja desin vaniljajukurttia. Nam. Käy melkein jäätelöstä (no ei nyt ihan, mutta ainahan voi yrittää huijata itseään)