Naurettavaa pelleilylä nuo Live Earth -konsertit!!!
Sinne taas saapui tämä ympäristöpelle Al Gore OMALLA YKSITYISKONEELLAAN, kuten monet muut esiintyjät omilla koneillaan. Mutta niinhän se on av-mamman vaikea uskoa, että koko ilmastonmuutos on rahastusta, jossa syyllistetään tavallisia ihmisiä ja nämä ökyilijät vaan jatkavat ökyilyään, itsessään nuo konsertit aiheuttivat vaikka mitä ympäristötuhoja. Mutta se ei Gorea haittaa, hänen oma lukaalinsa kuluttaa kymmeniä kertoja enemmän energiaa kuin tavallinen amerikkalaiskoti. Kuitenkaan Gore ei itse ole vähentänyt kulutustaan, päinvastoin vain lisännyt sitä. NAURETTAVA ÄIJÄ!!
Kommentit (29)
Vierailija:
varmaan gore oman osansa tekee
ja silti luulet tietäväsi paremmin
ja yksityislennot kuluttavat vaikka kuinka paljon. Ja silti paasaa ja syyllistää MUITA!!!!!
Ilmasto on AINA muuttunut.
muutosten aiheuttamia pysyviä vahinkoja. Aa, niin ehkä se juuri onkin se syy, että kaikessa itsekkyydessänne ette viitsi tehdä mitään tuhon estämiseksi. Ehkä teistä vaan on kivaa kääntyä haudassa kun omat jälkeläiset kärsii.
Äh, no turha selittää, kun ei pieneen päähäs mahdu ymmärrys.
Vierailija:
muutosten aiheuttamia pysyviä vahinkoja. Aa, niin ehkä se juuri onkin se syy, että kaikessa itsekkyydessänne ette viitsi tehdä mitään tuhon estämiseksi. Ehkä teistä vaan on kivaa kääntyä haudassa kun omat jälkeläiset kärsii.
gore joutuu varmaan sinnittelemään kahden rajamailla ja tekemään kompromissejä, joko lentää että saa julistettua sanomaansa tehokkaammin tai sitten jää ympäristöystävällisemmin kotiin mutta ei pääsee levittämään tietoutta
pitäisi yhtään vähentää kulutustaan ja kituuttaa kun ei miljonääritkään tee mitään? Hyvin on teihinkin Goren ym. paasaus purrut, hehän haluavat että tavalliset ihmiset vähentävät kulutustaan ja näin mahdollistavat PIENEN RIKKAAN OSAN KULUTUSJUHLAN! Idiootteja olette jos ette sitä tajua.
ei todellakaan YLIMIELINEN ÄLLÖ ÄIJÄ TEE MITÄÄN!!! Mikäköhän vaikeus olisi muuttaa pienempään ja ympäristöystävällisempään taloon? Ai niin mutta kun elintaso putoaisi...lentokoneita lentää joka päivä, niin ne muutkin matkustaa, mutta kun herra tarvii oman koneen ja varmaan omat palvelijat sinne.
Vierailija:
gore joutuu varmaan sinnittelemään kahden rajamailla ja tekemään kompromissejä, joko lentää että saa julistettua sanomaansa tehokkaammin tai sitten jää ympäristöystävällisemmin kotiin mutta ei pääsee levittämään tietoutta
ja yksityiskoneella ei ole pakko lentää, lentää ne isotkin koneet
Vierailija:
Lajitteleeko jätteet ym?? Kuka on käynyt sen kämpässä?
Etkö seuraa aikaasi ollenkaan kun et tiedä Goren talon aiheuttamista ympäristöongelmista? Sähkönkulutukset ym. on kyllä tiedossa.
" Mr. Gore¿s mansion ¿consumes more electricity every month than the average American household uses in an entire year,¿ the statement said."
" The group cited some damning kilowatt-consumption figures ¿ 221,000 for the Gores in 2006, compared with the American average of 10,656, for instance ¿ which, it said, were obtained from the Nashville Electric Service. It put the Gores¿ average monthly electric bill at $1,359."
1. Al Gore on thnyt omasdsa elämässäänkin ekologisia valintoja, mm. asennuttanut taloonsa aurinkopaneelit, käyttää uusiutuvilla luonnonvaroilla tuotettua sähköä jne. Totta kai hän kuluttaa enemmän kuin keskiverto av-mamma, mutta ehkäpä hänen esiintuomansa tietoisuus korvaa sen?
2. Live Earth konsertit toteutettiin mahdollisimman ekologisesti. Niiden kulutus oli 1/4 vähemmän kuin vastaavan keskivertokonsertin. Artisteiksi oli pyydetty tyyppejä, jotka olivat muutenkin kulmilla, kiertueilla jne. Toki joitain lennätettiinkin paikalle aivan erikseen. Monet artistit myös konserttien myötä päättivät tehdä tulevaisuudessa " vihreämpiä2 kiertueita, ja ne jotka jo tekevät paljon, saivat äänensä kuuluville.
Ei ne nyt pelkästään paska juttu ollut, vaikka kivahan se ois taas niin ajatella, niin ei tarttisi itse tehdä mitään. " Ku ei AL Gorekaan, niin en minäkään"
Sehän tässä ilmastonmuutoksessa nyt varmaan on olennaista, paljonko joku Goren lukaali vie sähköä? Ja ketähän se eniten hyödyttää, kun av-mammat ympäri maailman kateellisena puhisee, että minä en ainakaan muuta kulutustottumuksiani kun ei Alkaan? Ei kai vaan niitä kaikkia suuria teollisuusyhtiöitä, jotka ei itse haluaisi tehdä yhtään mitään. Hempompaapanna idiootit tappelemaan keskenään kuin vastata laajaan kansalliseen pyyntöön vähentää päästöjä.
Mikä oikeus Gorella on kuluttaa yli 12 kertaa enemmän kuin tavallisella amerikkalaiskodilla (jotka nekin kuluttavat hirveästi)? Miksi sinä ympäristöihmisenä sallit tällaisen Gorelle mutta et muille?????
Vierailija:
Totta kai hän kuluttaa enemmän kuin keskiverto av-mamma, mutta ehkäpä hänen esiintuomansa tietoisuus korvaa sen?
Oletko sinä todella noin typerä? Miksei Al Gore luovu mm. yksityiskoneista, isosta talosta, autosta ym. mukavuuksista. Kuitenkin meidän tavallisten pulliaisten yksi lentomatka vuodessa on niin kamalaa ja 60 neliön kerrostaloasunto järkyttävää kulutusta. Me saamme kuulla olevamme järkyttäviä ympäristöntuhoajia ja Al Gore on itse pyhimys joka saa lennellä yksityiskoneilla ja harrastaa muuta ympäristöntuhoamista. Jos ei itse elä kuten paasaa, niin minä en sellaisten sanaa kuuntele.
" kehotti yleisöä sitoutumaan keinoihin, joilla he voivat välttää kuormittamasta ympäristöä."
Ei äijä sitten itse viitsi vähentää sen lukaalin ja yksityiskoneen käyttöä????