Postin viestintätyyli on todella alentuvaa ja asiakasta epäkunnioittavaa
En jaksa enää valittaa siitä moikkamoista, mutta näköjään siellä on valittu hälläväliä-linja viestinnällisesti. Viimeisimpänä esimerkkinä Omapostin tulevasta katkoksesta tiedottaminen:
Pahoittelut, jos katkos aiheuttaa harmia.
Kuulostaa yllättäen taas siltä että Postia ei voisi vähempää kiinnostaa asiakkaan harmitus. He eivät jaksa edes yrittää teeskennellä että asiakkaalla olisi mitään merkitystä.
Kommentit (20)
Se on se uusi minä-minä-sukupolvi, joka alkaa valloittamaan työpaikkoja. Kaikki on muiden tuottamaa ongelmaa ja pitäisi saada koko ajan kehuja. Mutta näin se nyt vain menee. Ei voi mitään.
Kaikki meni pieleen kun luopuivat virallisesta ilmoitustyylistä vaihtaen puhekielisempään ilmoitustyyliin. Täysin epäonnistunut uudistus. Haluan viralliset juttuni asiantuntevalta kuulostavalta, en "teini ensimmäisessä kesätyössä" -kuulostavalta.
Mitä alentuvaa ylimielisyydessä on?
Postin kunnioitus on ihan pohjamudissa, syystäkin. Se heijastuu sitten molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki meni pieleen kun luopuivat virallisesta ilmoitustyylistä vaihtaen puhekielisempään ilmoitustyyliin. Täysin epäonnistunut uudistus. Haluan viralliset juttuni asiantuntevalta kuulostavalta, en "teini ensimmäisessä kesätyössä" -kuulostavalta.
Tätä olin tulossa kirjoittamaan. Hitto että ottaa kaaliin kun aivan kaiken mainonnan ja markkinoinnin on pakko olla nykyään "rentoa läbändeeroksen heittoa, kato siististi cool, nuorison makuun".
Vierailija kirjoitti:
Mitä alentuvaa ylimielisyydessä on?
??
Vierailija kirjoitti:
Minulle lähi-itäläinen postinjakaja vielä ilkkui: Sinulle ei tulla koskaan mitään muuta psotia kuin vaan mainoksia ja mainosksia- ei koskaan muuta sinulle tule!
Ahdisti ihan vietävästi. Että äijä oli siis seurannut aktiivisesti jonkun postiliikennettä! Ihan kuin olisi kuulunut jonhonkin ganstalkkingryhmään tai jotain. Oliko muuten kiinnostunut ketale?Onko muille kommentoitu noin?
Persu ilmiannettu.
PERKEEEELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Eli kuules ny aloittaja... perkele! OLETKO TOSIAAN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ PITÄISI SITTEN ANTAA VANHAN OMAPOSTIN OLLA TOIMINNASSA, VIIS VEIVAA BUGEISTA JA AUKOISTA? NIINKÖ TOSIAAN LUULET? TEIDÄN MATKAHUOLTOBOTTIEN TYHMYYS EI ENÄÄ YLLÄTÄ MINUA. KARJAISU TYYNYYN.
T: Ex-Postiukko
Valitin Postille, että se oli hukannut lapseni tärkeän kirjeen kahdesti.
Sieltä vastattiin että "Sun tarttee tilata uusi". Ei muuta. Ei pahoitteluja, ei edes peruskohteliasta kommunikointia.
Vierailija kirjoitti:
Valitin Postille, että se oli hukannut lapseni tärkeän kirjeen kahdesti.
Sieltä vastattiin että "Sun tarttee tilata uusi". Ei muuta. Ei pahoitteluja, ei edes peruskohteliasta kommunikointia.
Ihan varmasti joo. Tuollainen valehtelu on lähes rikollista.
T: Ex-Postiukko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle lähi-itäläinen postinjakaja vielä ilkkui: Sinulle ei tulla koskaan mitään muuta psotia kuin vaan mainoksia ja mainosksia- ei koskaan muuta sinulle tule!
Ahdisti ihan vietävästi. Että äijä oli siis seurannut aktiivisesti jonkun postiliikennettä! Ihan kuin olisi kuulunut jonhonkin ganstalkkingryhmään tai jotain. Oliko muuten kiinnostunut ketale?Onko muille kommentoitu noin?
Persu ilmiannettu.
No kun hän OLI Lähi-Itäläinen enkä ole persu. Pakkohan se on kuvata asiat. Ihan oli oliivinvärinen ja mustat hiukset ja parta niin eipä häänyt epäselvyyttä.
Onneksi Postille on vaihtoehtoja. Itselle nettitilaamisen ehtona on se, että tuotteen toimituksesta vastaa joku muu kuin Posti.
Antikvariaatista tilattu kirja on nyt ollut postilla "kuljetuksessa" 11 päivää. Ihan kuin niiden kaverikieli ei olisi kyllin ärsyttävää, mutta kun mikään perustoimintokaan ei toimi.
Postipalvelujen alasajo on tarkoituksellista, kun kaikki halutaan saada digitaaliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle lähi-itäläinen postinjakaja vielä ilkkui: Sinulle ei tulla koskaan mitään muuta psotia kuin vaan mainoksia ja mainosksia- ei koskaan muuta sinulle tule!
Ahdisti ihan vietävästi. Että äijä oli siis seurannut aktiivisesti jonkun postiliikennettä! Ihan kuin olisi kuulunut jonhonkin ganstalkkingryhmään tai jotain. Oliko muuten kiinnostunut ketale?Onko muille kommentoitu noin?
Persu ilmiannettu.
No kun hän OLI Lähi-Itäläinen enkä ole persu. Pakkohan se on kuvata asiat. Ihan oli oliivinvärinen ja mustat hiukset ja parta niin eipä häänyt epäselvyyttä.
Vain persu nostaa tietämättömästi moiset asiat tietoon, jotta voisi ajaa sairasta agendaa.
Mene hoitoonNYT. NYT HETI SAATANA.
Kuvitelkaa jos joku muu valtion laitos alkaisi käyttämään tuota kaverikieltä. "Moikkelis moi! Asumistukesi on valitettavasti hylätty, koska matkasta tippui pari liitettä. Valittaa voit nettisivujen kautta, vastataan kun jaksetaan :)"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle lähi-itäläinen postinjakaja vielä ilkkui: Sinulle ei tulla koskaan mitään muuta psotia kuin vaan mainoksia ja mainosksia- ei koskaan muuta sinulle tule!
Ahdisti ihan vietävästi. Että äijä oli siis seurannut aktiivisesti jonkun postiliikennettä! Ihan kuin olisi kuulunut jonhonkin ganstalkkingryhmään tai jotain. Oliko muuten kiinnostunut ketale?Onko muille kommentoitu noin?
Persu ilmiannettu.
No kun hän OLI Lähi-Itäläinen enkä ole persu. Pakkohan se on kuvata asiat. Ihan oli oliivinvärinen ja mustat hiukset ja parta niin eipä häänyt epäselvyyttä.
Vain persu nostaa tietämättömästi moiset asiat tietoon, jotta voisi ajaa sairasta agendaa.
Mene hoitoonNYT. NYT HETI SAATANA.
Edustatko koko vihervasemmistoa tuolla kielenkäytölläsi? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitin Postille, että se oli hukannut lapseni tärkeän kirjeen kahdesti.
Sieltä vastattiin että "Sun tarttee tilata uusi". Ei muuta. Ei pahoitteluja, ei edes peruskohteliasta kommunikointia.
Ihan varmasti joo. Tuollainen valehtelu on lähes rikollista.
T: Ex-Postiukko
Totta tämä on. Ärsyynnyin niin että panin koko kirjeenvaihdon someen Postin sivuille. Sitten tuli sentään jo anteeksipyyntökin
Vierailija kirjoitti:
Valitin Postille, että se oli hukannut lapseni tärkeän kirjeen kahdesti.
Sieltä vastattiin että "Sun tarttee tilata uusi". Ei muuta. Ei pahoitteluja, ei edes peruskohteliasta kommunikointia.
Mitä ihmettä? Käskivätkö siis tilaamaan uuden lapsen, uuden kirjeen vai minkä uuden? Postin viestinnästä ei saa mitään tolkkua.
Aikamoni asiakaspalvelu on nykyään ala-arvoista - useat kaupan kassat ei edes tervehdi oma-aloitteisesti, ym. Palvelukulttuuri on Suomessa nykyisin niin surkeaa että siitä tulee lähinnä itselle paha mieli. Robotit ja teknologia korjatkoon asap, asioin niiden kanssa mielummin. Ainakin osaavat tervehtiä edes teennäisesti.