Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

167cm ja 79kg. Paljonko painoa pois?

Vierailija
09.10.2008 |

Millä ja miten aloittaisin?

Paljonko maksaa personal trainer kuukaudessa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ensin pitämällä ruokapäiväkirjaa viikon ajan. Syö siis täysin normaalisti huom! Sen jälkeen katso sitä kriittisesti, laske kalorit ja mieti miten voisit syödä terveellisemmin ja jättää kaloripommit.

Ala liikkua oman kuntosi mukaan, esim pitkät kävelylenkit.

Tsemppiä!

Vierailija
2/39 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä on oma ajatuksesi/tavoitteesi/ruumiinrakenne? Sinua näkemättä ja lähtöpainon perusteella arvioisin, että 62-23 voisi olla sinulle hyvä paino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile karppausta.

Vierailija
4/39 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI on hyvä haarukka; pyri alle 25 painoindeksiin. Ja katso sitten mihin paino terveellisillä elämäntavoilla asettuu.

Vierailija
5/39 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte sanoisin että kannattaa harrastaa liikuntaa ja satsata lihaksien kohentamiseen!

Se, että sulla on nätit hyvän näköset lihakset kuin heijaavat ihopoimut on paljon kivempi -älä siis laihduta 20 kiloa!!

Ens kesäksi ehdit tosi söpöksi jos vaan pumppaat lihaksia. Kunnon painoilla, niin ettet jaksa nostaa 10 kertaa enempää, toista vaikka 7 kertaa.. :)

Hyppynarulla lämmittelet helposti vaikka lenkkisi, saat hyvät pohkeet!

Mun mielestä sun ei siis tartte laihduttaa, se tapahtuu automaattisesti jos huolehdit ittestäsi ja nautit ihanasta ruuasta ja liikunnasta!

(Napa sisään ja hyvä ryhti; sillä oot jo pikalaiha)

Aloita nytten liikkuminen säännöllisesti, keväällä alota joku uus liikuntaharrastus lisäpiristykseksi. Muista kunnolla nestettä, kuituja ja vitamiinia niin ei talvi vie virtaa.

Vierailija
6/39 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkällä liikunnalla et niitä saa, lopeta herkuttelu ja pienennä ruoka-annoksia radikaalisti.

Vierailija
7/39 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä pidä itseäni mitenkään kovin tukevana, koska olen rotevarakenteinen.

Olisin tyytyväinen jos painaisin 63 - 65 kg. Kun olen painanut noin 60 kg, minua on sanottu laihaksi.

Mielestäni 60-70 kg voi olla sulle sopiva paino, riippuen tietysti ruuniinrakenteesta.

Vierailija
8/39 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos liikut ja sinulla on lihaksisto ok. Minulla hyvä paino on on n. 70-72 ja olen sinua vähän lyhyempi. T. urheilija

Vierailija
9/39 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän kaikki ovat 170-175cm pitkiä ja painavat 50-55kg, ja kaikki jotka eivät sovi muottiin, ovat lihavia. Ja av-mammat eivät KOSKAAN liho, muista se!

BMI:llä voi laskea ihannepainon rajat, mutta ne eivät loppujen lopuksi kerro yhtikäs mitään, mille näytät.

Esim. kun mulla oli anoreksia, painoin 50-55kg 173cm pituudella, ja olin aivan kamalan näköinen. Nyt 15kg painavampana olen paljon terveemmän ja sopusuhtaisemman näköinen.

Vierailija
10/39 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

dieettiä vaan elämäntapa muutosta! Ne dieetit on nähty(esim. atkins jne) että kun on laihduttu niin kilot tulee nopeasti takaisin kun palataan entiseen.

Vierailija
11/39 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

110, siis esim. 167-110=57 kg. Näin laskemalla olet BMI:n mukaan suurinpiirten 20 luokkaa, joka on siis hoikan/laihan rajapyykki. Tämä on siis se "täydellinen" ihannepaino, johon kaikkien luonnollisestikaan ei tarvitse edes pyrkiä. Täytyy ottaa huomioon oma ruumiinrakenne ja se, mihin paino terveellisillä ruokailutottumuksilla luontaisesti asettuu. Itsekin olen 167 cm, mutta painoni on luontaisesti n.59 kg ja sen saan vaivatta pysymään.

Vierailija
12/39 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko oikeasti sitä mieltä että esim. 155 cm pitkän naisen ihannepaino on 45 kg?

Vierailija
13/39 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahassa on löllöä, mutta ei mua häiritse -olen kuitenkin siellä kasvattanut 5 pientä ihmistaimea ;o)

Muutoin olen muodokas (isot rinnat, kiva pylly..) ja liikun paljon, kunto on hyvä jne.

Vierailija
14/39 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoreksia-sivuille skitsoilemaan, kiitos!

Vierailija
15/39 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, mutta en laiha. Mielestäni olen juuri ihannemitoissani.

Vierailija
16/39 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulle paras paino on siinä kuudenkympin kieppeillä. Nyt raskaana...

Vierailija
17/39 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisää liikuntaa. Itse olen pitkä 167cm ja ennen lapsia ( meillä siis neljä lasta viidessä vuodessa ) painoin 57kg. Olin silloin laiha. Nyt olen jokaisen raskauden jälkeen päässyt 60 kg ja se on mielestäni sopiva minulle..Käyn kaksi kertaa viikossa jumpassa ja ainakin kahdesti viikossa koetan ehtiä koirien kanssa pitemmälle lenkille. Välillä herkuttelen ja toisinaan olen sitten tiukemmalla seurannalla ruuan suhteen.

Vierailija
18/39 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kun laskee 172-110=62kg. Ja siinä painossa olin tosi hoikka ja tyytyväinen vartalooni (ainakin lähes :D) Mutta nyt 2 lasta myöhemmin painoa 80kg ja olisin oikein tyytyväinen kun 10kg saisin pois. Ihan hoikka olisin 70kiloisenakin (ja olinkin..)

Vierailija
19/39 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kaavan mukaan 192-senttisen mieheni ihannepaino olisi 82 kiloa. Hänhän olisi pelkkä hernekeppi!

Vierailija
20/39 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on seitsemäs nutrauspäivä menossa ja vaaka näyttää 71 kiloa. Meinaan yrittää päästä sinne 65 kiloon, sitten olisin enemmän kuin tyytyväinen.

Lähde ap messiin nutraamaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme