Ihan pakko avautua
tänne :) Yöllä olin sikeässä unessa ja näin unta kuinka mies sormeili minua, hieroi klitoristani ja nuoli minua. Olin aivan kiimassa. Jossain vaiheessa heräsin kun oli ihan kamala pissahätä. Eipä tuo unta ollutkaan vaan mies oli täydessä touhussa. Sanoin että on pakko päästä vessaan ja kävin vessassa. Sänkyyn kun pääsin takaisin niin mies jatkoi nuolemista ja someilua vielä pitkään, sitten pantiin, taas sormetteli ja nuoli, pantiin, sormetteli ja nuoli. Monta tuntia. Itse olin ihan tajunnan rajamailla ja todella väsynyt vaikkakin ihan kiimassa. Ejakuloinkin joissain välissä kun mies fistasi minua.
Aamulla heräsin siihen kun mies sormetti minua ja rupesi fistaamaan. Kun olin saanut niin otin mieheltä poskeen. Aamupesujen jälkeen oli pakko kysyä että näinkö vain unta vai oliko kaikki yöllinen tapahtunut oikeasti. Kaikki oli oikeasti tapahtunut ja mies sanoi että olin unissani hinkannut itseäni ja voihkinut ja oli luullut että olen hereillä. Ei siis tajunnut että nukun. Sanoi että oli melkein puolituntia minua nuollut ja sormettanut ennenkuin sanoin että minulla on pissahätä ja silloin vasta siis heräsin :) Olin myös kuulemma ollut niin kiimassa ja rentona, että sai laitettua kätensä rannetta myöden sisälleni vaikka se ei ikinä ennen ole onnistunut.
Nyt on kyllä niin pantu ja tyydytetty olo että voi luoja :) Saisipa tuollaisia herätyksiä useamminkin :D
Kommentit (8)
Mutta nyt oli onnistunut koska olin niin rento. Itse saan taivaalliset orkut siitä. " fistausta" olen harrastanut 8 vuotta eikä ainakaan vielä paikat ole löystyneet. Kyllähän ne hetkellisesti tuntuu isommilta, mutta palautuu ½-1 tunnin päästä ennalleen. Ja treenaan myös ahkerasti lantionpohjalihaksia.
mitä on " fistaus" ??
Ei kai se liitty fistulaan...
Kertokaan nyt.
Johannes kyselee.
työnnetään kokonaan sormet ja nyrkki emättimeen. Monet eivät silti harrasta fistausta niin, että käsi on nyrkissä vaan siten että sormet on suorassa ja supussa, ja siten että peukalo käännetään kämmenen keskelle. Sillä tavalla käsi mahtuu helpommin emättimeen.
Kopioin Kirkon Ulkomaan sivuilta sekä Vastuuviikon sivuilta:
" Vastuuviikon aikana nostetaan esille raiskattujen lasten ja naisten kohtalo. He kärsivät vammasta, jonka nimi on fistula. Fistula aiheuttaa kyvyttömyyttä pidättää virtsaa tai ulostetta. Kongossa arvioidaan olevan yli 600 000 raiskattua naista. Vammautuneet naiset ja lapset häädetään yhteisönsä ulkopuolelle. Nyt heitä pyritään auttamaan leikkauksin."
" Yksi Kongon konfliktin erityispiirteistä on ollut raaka ja systemaattinen väkivalta naisia ja tyttöjä kohtaan. Arviolta sadat tuhannet naiset Kongon itäosissa ¿ pienistä lapsista vanhuksiin ¿ joutuivat raiskauksen uhreiksi paetessaan taisteluita, viljellessään peltojaan, jopa omissa kodeissaan sotilaiden saapuessa ryöstöretkilleen. Monet kapinallisryhmät, Kongon kansallinen armeija mukaan lukien, rekrytoivat ja ryöstivät tyttöjä sekä taistelemaan että sotilaiden ¿vaimoiksi¿. Seksuaalisen väkivallan uhrien terveydentila on usein hyvin heikko, sillä he eivät ole päässeet ajoissa asianmukaiseen hoitoon. Sotajoukkojen tekemiin raiskauksiin liittyi usein silmitöntä, fyysisesti pahoin vammauttavaa väkivaltaa. Sotilaita ohjasivat usein perinteiset uskomukset, joiden mukaan nuorten tyttöjen tai vauvojen raiskaaminen tekisi heistä haavoittumattomia, vapauttaisi kirouksesta tai toisi vaurautta ja menestystä. Suurin osa aseellisten levottomuuksien aikaisista raiskauksista tapahtui syrjäisillä alueilla, joilla ei ole edes perusterveydenhuoltoa, puhumattakaan mahdollisuudesta vaikeisiin kirurgisiin toimenpiteisiin, joita suuri osa uhreista tarvitsisi kiireellisesti. International Alertin vuonna 2005 tekemän tutkimuksen mukaan 91% raiskauksen uhreista kärsii myös psyykkisistä oireista."
Ja omaa tekstiäni:
Tuossa ei mainita, että raiskausten yhteydessä naisten (0-90 v.) sukuelimet silvotaan pyssyn piipuilla, rikotuilla lasipulloilla ynnä muilla teräaseilla. Siitä sitten syntyy FISTULA.
Voi hulluutta.
:(
Onkohan tuosta jollain tapaa muuntunut ja tullut tuo fistaus? Nimi melkein sama ja periaate sama (työnnetään emättimeen sellaista mikä ei sinne kuulu). Vaikea sanoa.
fist on nyrkki englanniksi, ja fistaus tulee siitä eli fist fuckingista. en tiedä mistä fistula tulee.
Mulle tuo fistaus olisi kamaluus... Ilettää ajatus että miehen käsi rannetta myöden olisi minun sisällä. Eikö se löysytä paikkojakin kamalasti...