Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Aiotteko hoitaa isovanhemmat kun he ovat huonossa kunnossa

Vierailija
08.07.2007 |

Esim. laitoskunnossa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi elossa ja hän sairaalassa.

Omat vanhempani hoidin kotona loppuun saakka.

Vierailija
2/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omat vanhemmat haluan hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin kiva sanoa että totta kai hoidan vanhempani jos tarvis mutta en kyllä usko että resurssit riittää. Niin kauan kuin voivat asua kotona niin auttelen mutta jos menevät laitoskuntoon niin menevät sitten laitokseen.

Vierailija
4/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaipuu alemmaksi ja alemmaksi.

Vierailija
5/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi rankkaa. Mutta ajattelin sen pikemminkin kunniatehtäväksi, juuri minä sain olla loppusuoralla mukana. Vanhemmat olivat pitäneet minusta siihen asti aina huolta, nyt sain pitää heistä huolta arvokkaimmalla mahdollisella tavalla.

Kun näki miten paljon paremmin vanhemmat voivat kotona kuin sairaalassa, ei motiivia tarvinnut miettiä. Vähänkään etäisemmän vanhemman kohdalla en olisi missään tapauksessa ryhtynyt, vaatii täyttä sydäntä mukaan.

T. 3

Vierailija
6/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhusten hoitokodissa ja kun näin sen meiningin siellä päätin, että omat vanhempani eivät mene koskaan mihinkään laitokseen. Hoidan heidät itse, jotta saisivat ihmisarvoisen elämän loppuun asti.

4

Vierailija
7/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien vanhempieni vanhemmat (siis isovanhempani) olivat kaikki loppuvaiheessa vanhainkodissa, isomummu sairaalassa (siis vuosia). Omat vanhempani kävivät viikoittain katsomassa.

Tähän voisiin itsekin kyetä tulevaisuudessa...

Appivanhempani ovat jo kauan sanoneet että he eivät todellakaan halua olla vaivaksi vaan ehdottomasti haluavat vanhainkotiin tms. He hoitivat apen äitiä vuosikaudet kotonaan ja siitä jäi kai sellainen fiilis, että eivät halua meille sitä...

No, passaa mulle...

Vierailija
8/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementikkojen hoito olisi todella raskasta. Olen ollut dementiaosastolla töissä joskus lyhyen aikaa. En tiedä pystyisinkö siihen henkisesti, jos olisikin omasta vanhemmasta kyse. Muuten kyllä.

Vierailija
9/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaishoidon tuella ei oikein elä.

Vierailija
10/10 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi huolestuttaa, kuka musta pitää huolta, kun oon vanha. Joko pitäis alkaa valmentaa omia lapsia (5 ja 3)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä