Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piritta Hagman:Synnytys on intohimoni.

Vierailija
07.07.2007 |

Voisinpa sanoa itsestänikin samaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että odotan sitä tosi kovasti. Joulun aikoihin näillä näkymin taas pääsen synnyttämään. takana 1 sectio ja 2 alatiesynnytystä..

Vierailija
2/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiputtaa seiskan kannesta jymy-yllärin: " Valehtelin, synnytys oli hirveä!" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän siinäkin on muka niin hienoa, eritteet ja veri lentää, sattuu kamalasti ja sitten ne vuodot ja krempat jälkeenpäin. No, jotkut tykkää kivusta varmaan sitten.

Vierailija:

Voisinpa sanoa itsestänikin samaa.

Vierailija
4/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehden mukaan birthing centerissä ammeeseen alle kolmessa tunnissa ja meni sen jälkeen pitsiseen pylvässänkyyn pötköttämään miehen ja vauvan kanssa.

Vierailija
5/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin ihanaa kokea se vielä. Synnytykset on olleet aika pitkiä ja rankkojakin, silti niin ihania.

Vierailija
6/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mene yks yhteen...on voinut sanoa, että oli upea kokemus niin toimittaja vääntää, että oikein intohimo.

Mutta saattehan te nyt illan hekumoida tällä aiheella, eilen se oli Susu.

Vierailija
7/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla kivaa, ihanaa,intohimoa, MUTTA EI KUKAAN VOI TOSISSAAN SANOA TAI AINAKAAN TARKOITTAA, ETTÄ SYNNYTYS ON INTOHIMONI!!!

tyyliin, että minun intohimoni on urheilu, ni tää tulee että minun on synnyttäminen...!!!!!

taitaa pikkasen olla hormonit sekaisin naiselle, tai sitten toimittaja on vääntänyt jutun menemään noin päin.

Vierailija
8/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin synnyttää joka viikko, jos se olisi mahdollista. Se on niin helvetin hieno kokemus, mikään ei vedä sille vertoja. Ei benjihyppy, ei laskuvarjohyppy, ei ekstaasitabletti, joita kaikkia olen nuorena ja hurjana kokeillut.

Vierailija:

voi olla kivaa, ihanaa,intohimoa, MUTTA EI KUKAAN VOI TOSISSAAN SANOA TAI AINAKAAN TARKOITTAA, ETTÄ SYNNYTYS ON INTOHIMONI!!!

Vierailija
9/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se synnytys on intohimo!! Siinä on vain jotain kummaa, mikä kiehtoo. Juup, 3synnytystä takana, kaikki suht helppoja, ilman puudutusta.

Vaikea sitä on toisille kuvailla, mikä siinä on niin mahtavaa että vois joka kuukausi synnyttää. Se on vain niin herkkä ja ihana hetki...

Vierailija
10/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanois että synnytys oli ihana, vaikuttava kokemus ja että lapset ovat elämäni täyttymys niin okei mutta että oikein synnytys intohimona. Sehän on loppujen lopuksi kuitenkin vaan välikappale perheen saamiseen.

Vierailija
11/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä käy kateeksi hänen elämän laatunsa...

Vierailija
12/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti olen sen mahtavan tunteen saanut kokea, mutta en kutsuisi sitä mitenkään intohimokseni.

Vierailija
13/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta synnyttää haluaisin, jos se olisi mahdollista, vaikka vielä 50 kertaa!

Kyllä mulle nimenomaan synnytys on intohimo, eikä välttämätön paha josta seuraa upea lopputulos.

Vierailija:

Jos sanois että synnytys oli ihana, vaikuttava kokemus ja että lapset ovat elämäni täyttymys niin okei mutta että oikein synnytys intohimona. Sehän on loppujen lopuksi kuitenkin vaan välikappale perheen saamiseen.

Vierailija
14/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu on se, joka touhusta nauttii.

Vierailija
15/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana yksi 19h epiduraalilla, yksi 1h18min ilman mitään ja 1h23min spinaalilla.

Vierailija
16/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saanti sinällään voi olla intohimo, mutta että itse synnytys...

Yhtä hyvin voisi sanoa, että ulostaminen tai vaikka oksentaminen on intohimoni.

Vierailija
17/17 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta. Supistukset siedettäviä, kuin vanne puristaisi mahaa tai joku halaisi oikein tiukasti siitä kohtaa. Ponnistusvaihe kahdessa ekassa kivuton puudutteen takia (välilihaan paikallispuudutetta), kolmannessa en ottanut puudutetta mutta kyllä ne kaksi vaadittavaa ponnistusta jaksoi ilmankin.

Vierailija:

Hullu on se, joka touhusta nauttii.