Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lehtien irtonumeroiden tarjoushinnat. Onko ihan sattumanvaraista, milloin joku lehti on myynnissa tarjoushinnalla? Saako kauppa itse valita, mita lehtia tilaa myyntiin tarjoushinta

Vierailija
07.07.2007 |

painatuksella ja mistä lehdistä puuttuu tarjous, eli on normaalihintainen? Jos lehti on lähikaupassa norm. hintainen, kannattaako sitä etsiä jostain muusta kaupasta tarjouksessa? Vai ovatko kaikki lehdet aina samaan aikaan tarjouksessa ja samaan aikaan normaalihintaisia?

Kysyy irtonumeron ahkera ostaja

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä lehdet tulee sieltä lehtipisteeltä tietyllä hintaa, jos tarjous, niin ovat siellä tarrottaneet. myymättömät lehdet palautetaan, ja jos jostain syystä jollekin lehdelle ei saa palautuslupaa (esim. vanhentunut palautus), sen voi kauppa halutessaan laittaa takaisin myyntiin tarjouksella.

Vierailija
2/4 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin toimin aika ajoin lehtipisteenhoitajana, eikä tällaista ole tullut vastaan. Elleivät sitten ole jotain omaa sopimusta tehneet tietyn kaupparyhmän kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut lehden normaalihinnalla ja sitten se onkin vaikka myöhemmin toisessa kaupassa tarjouksessa. Siis ihan lehteen painettu tarjoushinta, ei mikään kaupan oma hintalappu. Kun aika usein ostaa lehden, ajattelin vain, jos joku tietäisi tämän jutun ihan varmaksi, että kannattaako olla ostamatta lehteä normihinnalla jos se myöhemmin tuleekin tarjoukseen vai onko se niin, että jos lehti ei ilmestyessään ole tarjouksessa, se ei sitä ole myöhemminkään.

ap

Vierailija
4/4 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen ihmetellyt jo useamman vuoden...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän