Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTIKUISESTA HAAVEILEVAT

07.07.2007 |

Ajattelin aloittaa meille oman pinon. Jos joku vaan osais ja viitsis sitten tehdä esittelykoosteen tms., niihin en kämmärinä veny ;) En vaan oikein motivoidu enää kirjoittelemaan maaliskuisten seassa, kun itellä täti kävi. Jos tästä kierrosta tärppäis, niin laskuri näyttäis lasketuks ajaks 2.4. Eli ovis olis tulevalla viikolla, peukut pystyssä petiin siis ;) Meillä on siis kolmannen yritys aloitettu viime kuussa, muksut on jo melko isoja(2/99 ja 4/01) ja iltatähteä kaivataan. Mä oon 31v. ja iskä 43v.

Niin malttamattomana vauvaa odottelen, että aloitin virkkaan pienelle torkkupeittoa ;) Kaupasta tarttui mukaan ihanan pehmeää Bambu-lankaa. En tiedä miten värivalinnan tein, mutta lankojen värit on vaaleanpunainen, limen vihreä ja suklaanruskea. Tosi suloisen näköinen siitä tulee, mutta jos meille poikavauva tulee niin ei sitä sillä voi käyttää. Jotenkin vaan on ajatuksissa ja unissa kovasti tyttövauva vaikka ei mulla koskaan varsinaisesti ole sukupuoli toivetta ollut. Ehkä se on kahden pojan äidin alitajunta joka keppostelee. Hupsu olen!

Mutta nyt lenkille! Kirjoittelemisiin!

-kevät76

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaliste mitkä kivut!! Eipä ole piiiitkään aikaan ollut näin karseita menkkakipuja, panacodit ei auta eikä burana, piti ottaa Tramadol notta helpottaa :(( Oon ollu koko päivän ihan kaksinkerroin ja mieskin on jo ihan toivoton tuossa vieressä kun ei voi mun tuskaani millään helpottaa... No ainakin ne menkat sentään tuli.

Vierailija
42/49 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustailijana liityn joukkoonne. Imetys loppui kuopuksen jäljiltä juhannusviikolla ja menkkoja olen tässä odotellut että päästäisiin kunnolla kuumeilemaan pikkukolmosta. Tytöt vuosimallia 01/05 ja 09/06 ovat jo kotona ilostuttamassa elämäämme;). Itse vuosimallia 79 ja mies 81

Eilen iltapäivällä alkoivat todella kovat menkkakivut, tuollaisia ei ole sitten ollutkaan useampaan vuoteen kun tyttöjen välillä ei ollut kunnon menkkoja lainkaan..

Minua nyt vain mietityttää että ovat alkamassa kuukautiset, viittaavatko oireet ovulaatioon vai jopa raskauteen (toiveajattelua...).

Poltetta jatkuu yhä, joskin ei ihan niin kovana kuin eilen. Ovulaatioonkaan en usko, sillä runsaan valkkarin lisäksi limaa ei tule. (sorry yökkö puheet..).

Joten kertokaahan viisaammat, kauanko menkkakipuja voi olla ennen kuin alkaa vuotaa?? Mulla on ollut viimeeksi normaalit kuukautiset kerran keväällä 2004 (sit tulin raskaaksi) ja sitä ennen joskus 1996.... Joten en muista tai tiedä!!!

Ja mahtavaa Lastwish, kyllä niin mielenkiinnolla seurasin sinun kiertoasi vaikka olinkin varma että raskaana olet!!

Emlin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirryn myös maaliskuun mammojen puolelta tänne eli jälleen jännittämään. Vaikka arvelinkin, että meni ohi tärppipäivät, pettymys tuli menkkojen alettua. Meillä olisi haaveissa pikkukolmonen. Yrityskerta on neljäs ja jos tärppää la olisi 17.4.08. Itse kärsin ensimmäistä kertaa varsinaisesta vauvakuumeesta, joten yllätyin millaista tuskailemista tämä odotteleminen on! Ei muuta kuin peukut pystyyn kaikille! -Arwen-

Vierailija
44/49 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulunkohan nyt itse piinaviikkoon kun en oikeen osaa määrittää millon se alkaa. Kierto on aina ihan mitä sattuu ja koskaan ei voi tietää minkä pitunen se on, mut aina se on ollut enemmän lyhyt kun pitkä. Pisimmillään se oli viimeks 32 päivää ja lyhyimmillään varmaan 17. silloin kun vielä söin pillereitä niin tiesi sentään päivän milloin menkat alkoivat.

Nyt on menossa kp20 ja olen malttanut olla tähän asti ihan rauhassa mutta nyt alkaa jo kuumeilu ja tekisi mieli jo testata mutta silti haluaisin vielä odottaa... No onneksi tänne voi tulla aina kirjoittelemaan niin ehkä sitä jaksaa vähän aikaa odotella vielä. Yhtään testejä en ole vielä käynyt ostamassa että eipä sitä ole mitään millä testata. Katsellaan.

-Helmeeee-

Vierailija
45/49 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran kiirettä pitänyt, etten ole kuin ehtinyt silloin tällöin lukasemaan mitä teille muille kuuluu.

En ees listautunut tuonne pinoon kun tuntuu että olen täällä niin epäsäännöllisen säännöllisesti, etten tunne olevani niin mukana tällä kierroksella. Muutenkin kun viime kierto oli niin pitkä, niin vaikee enää sanoa että koska tädin pitäisi tulla tai koska vois ees aatella testaavan...Nyt on menossa kp19 joten eiköhän tässä vielä odotella.

Kaikille kovasti tsemppiä, että tästä kierrosta se plussa tulisi+++++

CalZal kp19/28-36

Vierailija
46/49 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmottelen pitkästä aikaa itestäni. Menkat loppu ja yritys alkaa taas... Huonolta näyttää kyllä tän kuun aikataulut, mutta jospa sitä hiukan edes ehtis touhuilemaan vällyjen välissä, nii ois jotain toivoa. :) Tämä kuu saattaa siis mennä rennommissa merkeissä...

Nyt ei kummempia. Pistetään peitot heilumaan niin saadaan reilusti huhtihippusia. :)

Caarina kp8/28 yk2

Vierailija
47/49 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt ovisajat ohi. Taisi olla eilen. Kovin suurta toivoa en raskautumiselle kyllä pidä, kun viimeisen kerran on pöllytelty lakanoita maanantai-iltana. Mies kun lähti ulkomaille, niin jäi tuo ovisaika hyödyntämättä. Mutta eihän sitä tiedä jospa ne siimähännät hyvinkin vielä olisivat sinnitelleet hengissä ja meille nyt se tyttö tulisi. Kaksi poikaa kun on ennestään. Parin viikon päästähän se sitten taas selviää miten kävi.

Lastwishille onnittelut menkoista! Harvoin sitä täällä tulee niistä onniteltua mutta nyt siihen on kyllä aihetta :) Josko tämä kierto toisi teille sen kaivatun plussan.

Majita: Toivottavasti olet jo parantuntu vatsakivuistasi.

Eipähän tässä nyt taas muuta kuin läjäpäin peukutuksia meille kaikille! Huhtivauva olisi kyllä ihana :)

mirulii kp16/29-30 yk2

Vierailija
48/49 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kierrossa aloitamme yrityksen. Puolisen vuotta olen isosti jo haaveillut pienestä ja pillerit jätin pois kaksi kiertoa sitten, jotta saan kierrot selville.

Ikää minulla on 23vee ja miehellä 25vee. Asumme tällä hetkellä Vantaalla. Molemmille tämä on ensimmäinen lapsi ja reilun viikon päästä olemme menossa naimisiin ;)

Näin alkuun saatan kirjoitella vähän harvemmin. Mutta pyrin lueskelemaan juttunne päivittäin.

Paljon plussaonnea ++++++++

Kaktus 2/28 (-32)

Vierailija
49/49 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myös ilmottaudumme tähän. Mentiin naimisiin toukokuussa, ja siitä alkoi yritys. Mies tosi innokkaasti mukana. Minä myös haaveilen uudesta moottoripyörästä, mutta mies kyselee että meinaanko olla ensi kesänä ajokykyinen ;) (kai sitä äiditkin saa mopoilla??). Eli kolme kiertoa ollaan yritetty, ja tähän hätään olisi haaveena tuo huhtikuinen kaveri... Myö ollaan 26 ja 30 vuotiaat omakotiasujat. Tällä hetkellä odotellaan seuraavaa tätiä, kp 22/27, toivottavasti sitä ei tule!

Tsemppiä kaikille yrittäville!!