Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko joku NUVARING-käyttäjä joka oikeesti tietää siitä?!?OV

Vierailija
07.07.2007 |

kun itse käytin juuri ekan renkulan, ja kun aloin ottamaan sitä pois, niin huomasin että se olikin " valahtanut" aika alas, että oli melkeen heti vastassa kun työnsin sormen sisään.

Rengas ei kuitenkaan ole tuntunut miltään niin en ole tajunnut tarkistella että onko oikein paikallaan.

Kun pakkausohjeessakaan ei sen tarkemmin sanota miten sen pitää olla, vaan että on oikein paikallaan kun ei tunnu.

Kannattais varmaan aina esim. yhdynnän jälkeen tsekata että on " perillä" ?

Voiko sen teho nyt olla sitten alentunut, vai riittääkö että kunhan se vaan on sisällä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kannattaa tarkastaa silloin tällöin koska voi tulla kokonaankin pois ja silloin ei tietysti ehkäise

Vierailija
2/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nettipalstan vastauksiin EI kannata luottaa vaan kysy tällaiset jutut aina lääkäriltä tai ehkäisyneuvolan terveydenhoitajalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta tässä onkin, että terveydenhoitaja opasti minulle käyttöä, ja selitti, kuinka rengas asettuu kohdunnapukan YMPÄRILLE!? eli ikäänkuin se rengas jotenkin " napsahtaisi" siihen paikoilleen....

-ap

Vierailija
4/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan oli kai sitten mielessään kehittänyt tämän ajatuksen miten renkula toimii....?

-ap

Vierailija
5/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus kun peseydyn aamulla tuntunut olevan tosi alhaalla se rengas, mutta ei se sieltä ole koskaan tippunut, kokeilen varmuuden vuoksi aina aamulla onko se paikallaan. Pysyvyyttä olen testannut esimerkiksi ponnistelemalla kovasti ja aina se on pysynyt paikoillaan. Se rengas on kuitenkin niin iso, että häpyluu pitää sitä takanaan. Yhdynnässä se menee joskus todella syvälle.

Olen itse käyttänyt rengasta yli kaksi vuotta ja ollut tyytyväinen sen helppouteen. Joskus se on jopa niin helppo että se unohtuu paikoilleen 3 viikon jälkeen mutta aina olen muistanut sen viimeistään seuraavana päivänä: ohjeissakin sanotaan ettei tämä ole vaarallista eikä vaikuta ehkäisytehoon. Rengasta käyttäessä kuukautisetkin on ihanan niukat!

Vierailija
6/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ottaa kierukkaa, kun mies ei kestä pistelyä. Ilmeisesti samanlainen haitta olisi tuon renkaan kanssa, oletan.

Vierailija
7/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin aina. Eli oliko se tunti per vrk minkä rengas sai olla poissa? Ohjeessa kumminkin lukee.

Vierailija
8/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan muistaa laittaa sen takaisin 2 tunnin sisällä. Ja tuo rengashan ei ole millään tavalla ikävän tuntuinen, vaikka miehen vehje siihen osuisikin (toisin kuin esim. kierukan narut...)

Vierailija
9/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en huomannu ajoissa ja olin raskaana...

Vierailija
10/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mulla se oli kyllä useimmiten taas melkeimpä liian ylhäällä. Oli vaikea onkia sitä ulos.

Emme koskaan ottaneet sitä yhdynnän ajaksi pois eikä se kumpaakaan haitannut.

Ihan kiva ja helppo oli, harmitti vaan kun jouduin sen käytön lopettamaan.

Vierailija
11/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin huomaisin jos se tippuis pois :D

Vierailija
12/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa haittapuoli onkin sitten aivan järkyttävän runsaat kuukautiset :O(

Vierailija
13/13 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on se aina vähän eri paikassa. Joskus varmaan asettuukin (ehkä) kohdunnapukan ympärille, mutta usein on myös siinä vieressä sivussa. Usein on niin ylhäällä, ettei meinaa sormet ulottua.

Aluksi tarkastin parin päivän välein, että se on paikallaan, mutta nykyisin en tarkasta kuin kerran joskus toisen käyttöviikon puolivälissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä