Lue keskustelun säännöt.
kellään hyvää kääretorttuohjetta?
07.07.2007 |
tekisi niin mieli lepipoa jotain ihanaa herkkua lasten kanssa sadepäivän ratoksi :D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
4 munaa ja 1dl sokeria vatkataan vaahdoksi
siivilöidään joukkoon: 1tl leivinjauhetta, 5rkl perunajauhoja, 2dl kaakaojauhetta. Sitten paistetaan 225 asteessa 7-9minuuttia. Täytteeksi kermavaahtoa ja mansikoita tai banaania viipaleina.