Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikein rikkoa sopimus tässä tapauksessa?

Vierailija
07.07.2007 |

Minulla on kolme poikaa kun taas sisarellani on kolme tytärtä. Koska minä tahdoin tyttären ja sisareni miehineen pojan, sovime keskenämme kokeilevamme parinvaihtoa, jos niin saisimme toivomamme lapset. Nyt minä olen raskaana, menossa rv17 ja tulokas on kuin onkin tyttö ultran mukaan! Sisareni ei ole vielä raskautunut ja minua on alkanut inhottamaan ajatus siitä että mieheni joutuu taas ovulaatioaikaan menemään sinne ja he menevät sänkyyn keskenään. Kuka tietää miten kauan kestää ennenkuin sisareni raskautuu, en tahtoisi enää jatkaa tätä. Mutta koska itse olen jo raskaana tuntuu tavallaan epäreilulta että kieltäisin nyt miestäni auttamasta sisartani.. mitä te tekisitte?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti käytä, hän todella toivoo poikaa ja pian tai muuten vauva ei ehdi syntyä ennen kht:n päättymistä.

T. AP

Vierailija
2/4 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin todella paskatemppu tossa tilanteessa sanoutua irti sopimuksesta.

Mutta toki sen voisi tehdä, siskosi perhe vaan katoaisi elämästänne lopullisesti, ja kuinka pahasti sisko katkeroituisi ohareistanne, mitä kiusaa hän voisi tehdäkään koko loppuelämänne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni miehesi kannattaa ehdottomasti jatkaa, saa hänkin vähän vaihtelua arkeen! Varmasti se poika tulee sieltä ennen pitkää.

Vierailija
4/4 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten kellekään teistä sitten tullut mieleen että voihan miehet runkata purkkiin ja sitten ruiskutatte sperman pimppaanne. =) Hauska tarina sinällään.