Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

isot nännipihat

Vierailija
07.07.2007 |

onks tavallista että tisseissä on erikoisen isot pihat, vai ovatko ne isot jos c - kupin tisseissä on halkaisijaltaan 10 sentin pihat. Musta sellaiset on kivan kiihottavat, mitä mieltä ollaan?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole koskaan asiaa ajatellut, että kuinka isot joten kävinpä mittaamassa (liikaa aikaa joo). Mulla on 7,5cm nännipihan halkaisija. Ja se on oikein hyvä, koska isoissa rinnoissa (ympärys päältä 112cm, kuppikoko 75-80 F/G) näyttäisi pienempi nänninpiha tosi hölmöltä. Että mä olen ainakin tyytyväinen - eikä kukaan mies ole koskaan myöskään mitään muuta kuin kehunut.

Vierailija
2/51 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nänninpiha 8cm mutta rinnat 85B

Aika isothan ne on mutta aikamonia miehiä ne kiihottaa

kun on isot nännitkin

Mamma71

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai vielä kivat

Niin varmaan

Ja mulla kun ei juuri lainkaan muuta kuin nännit nöpöttää

:-((

Vierailija
4/51 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on n. 8cm " lepotilassa" , mutta nöpötysvaiheessa toki pienemmät, n. 5.5cm.

Isot nöpöttävät vadelmaa muistuttavat nännit ovat mun mielestä kanssa kiihottavat. Sellaiset suuhun sopivat...;o)

Vierailija
5/51 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit isoilla nännipihoila ovat todella kiihottavat. Olen ihan villinä sellaisten kanssa. Vaikutus erektioon on valtava. Olkaa iloisia kun teillä tollaisia jätti nännipihoilla olevat tissit.

Vierailija
6/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai vielä kivat

Niin varmaan

Moi, Vieläkö ne nöpöttää? Lähetä viesti: 050-569202 / vilivaallaton

Vierailija
7/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enkä ole koskaan asiaa ajatellut, että kuinka isot joten kävinpä mittaamassa (liikaa aikaa joo). Mulla on 7,5cm nännipihan halkaisija. Ja se on oikein hyvä, koska isoissa rinnoissa (ympärys päältä 112cm, kuppikoko 75-80 F/G) näyttäisi pienempi nänninpiha tosi hölmöltä. Että mä olen ainakin tyytyväinen - eikä kukaan mies ole koskaan myöskään mitään muuta kuin kehunut.

Mitä muuta voi tehdä kuin kehua niitä ;)

Vierailija
8/51 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on n. 8cm " lepotilassa" , mutta nöpötysvaiheessa toki pienemmät, n. 5.5cm.

Isot nöpöttävät vadelmaa muistuttavat nännit ovat mun mielestä kanssa kiihottavat. Sellaiset suuhun sopivat...;o)

Vai suuhun sopivat.. Taidat pitää suukotuksesta?

Vierailija
9/51 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin suukotella nännejäsi, haluathan sinä...?

Uskallathan tavata...

Vierailija
10/51 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole kiihottavampi näky kuin akkani juoksemassa nakuna kesäaamuna kotiniityllä runsaat tissit pomppien nisät törröllään ketokukkien hyväillessä runsasmuotoista pyöreää ahkeria mustan karvakolmion vilahdellessa aamukasteen kostuttamana. Siinä mies alkaa oitis kuumana unelmoida naisensa suloista ja nännipihoista.

Vierailija
11/51 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta voi tehdä kuin kehua niitä ;)

Olla sanomatta mitään ja keskittyä johonkin mistä tykkää?

Vierailija
12/51 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ai vielä kivat

Niin varmaan

Ihanaa kun nännisi nöpöttää. Haluaisin nähdä ne ja suukotella niitä.

Vierailija
13/51 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa nänninpihojen koko ? Mutta isot ja kovat nännit ovat tosi kiihottavat, ja mieluummin pienissä terhakoissa rinnoissa...

Vierailija
14/51 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen mies kirjoitti:

Ketä kiinnostaa nänninpihojen koko ? Mutta isot ja kovat nännit ovat tosi kiihottavat, ja mieluummin pienissä terhakoissa rinnoissa...

Kyllä, aivan ihanat ja tosi seksikkäät..

Vierailija
15/51 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Isot nännipihat on kyllä rumat. Sitä paitsi kuka mies muka kehuu toisten rintoja?

Vierailija
16/51 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! Isot nännipihat on kyllä rumat. Sitä paitsi kuka mies muka kehuu toisten rintoja?

Mitä pahaa on miehen kehuessa jonkun naisen rintoja?

Tietysti eri olosuhteet vaikuttaa asiaan ja tottakai edelleenkin on olemassa käyttäytymis-säännöt.

Vierailija
17/51 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naistenkos sitä sitten piäisi kehua kilvan toistensa rintoja ?

Vierailija
18/51 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä emakko!

Vierailija
19/51 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat suurehkot nännipihat ja terhakkaat pystyt nännit miellyttävät eniten silmää, mutta aika moni muu asia tulee merkityksessä näiden edelle. Täytyy olla jonkinasteinen tissifiksaatio, jos noilla oikeasti on merkitystä miehelle.

Vierailija
20/51 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh karmeeta... ja sitten kun ne vielä tuijottaa alaspäin roikkuen pitkulaisista läpistä... ennemmin olisin jonkin miehen kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän