Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näen sieluni silmillä kuinka joku äiti istuu koneen ääressä

Vierailija
07.07.2007 |

jossain pikkuruisessa vuokrakaksiossa tupakka-aski käden ulottuvilla ja olutpullo kädessä lukien Piritan haastattelua :). Täytyyhän hänen sitten jotenkin päästä arvostelemaan kun ei imetyskään onnistunut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä nään sielujen silmin kuinka joku äiti istuu väsyneenä ja masentuneena koneen ääressä, on jumittunut vauvapalstalle jo 6vuotta sitten. palstalle uhrataan se kallein oma-aika mikä tulee jos lapset kerrankin nukkuvat yhtä aikaa päivä tai yöuniaan.

Vierailija
2/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ollut vieraissa viime yönä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostelemiseen, koska huonon itsetunnon omaavana ei muuhun kykene .. Miettii missä ukko oli viime yönä ja kenen kanssa .. joiko paljon .. ja jaksasko edes maksalaatikkoa lapsille miksrossa lämmittää

Vierailija
4/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosella mies ei ole ollut vieraissa, mutta paha olo on valtava. Tietäs vaan mitä tehdä kun ei itseä saa otettua niskasta kiinni.

Vierailija
5/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Piritan haastatteluakaan en ole lukenut, enkä polta, heh. AV:hen olen kyllä koukussa, pakko myöntää.

Vierailija
6/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oluttakaan ei ole!

Vierailija
7/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tupakoi, en juo, asuntokin on omistus, lapset 2kpl ovat suihku-ylvyssä vesileikeissä,tuossa silmeni alla, siis minulla kannettava tässä kylppärin ovella.

lapset nauttii kun meillä uusi suihkukaappi tsydeemi :)

kukin näkee sielunsa silmällä mitä haluaa.

hauskaa lauantaita for everybody :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi