Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten säilytät mausteet?
07.07.2007 |
*pusseja kaappi täynnä*
Kommentit (2)
Ostan aina niitä pusseja, jotka sit tyhjään pilttipurkkiin ja leikkaan pussista nimi- yms. tiedot purkin reunaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
pusseista purkkeihin, kun meneehän niissä pusseissakin, vaikka välillä vtuttaa, kun ne tippuu lattialle, kun ottaa viereisen pussin. Ah, olipas ihanan pitkä lause.
Olen alkanut myös ostaa sellaisa tosiisoja muovipurkkeja, vaikka ne on siitä huonoja, kun ei mahdu maustehyllyyn.