Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miellyttävin ponnistusasento, kun supistukset tuntuvat voimakkaasti ja kivuliaasti peräsuolen tuntumassa?

07.07.2007 |

Onko kenellekään kokemusta moisista supistuksista?

Mietin, että onkohan tositilanteessa mukavampi ponnistaa konttaus- tai pystyasennossa, jolloin ilmeisesti paine kohdistuu enemmän etupuolelle. Vai just toisinpäin.

Ennättäähän tuota tietysti kokeilemaan itse synnytyksessä, mutta tää on tätä henkistä valmistautumista ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ponnistin aivan normaalisti sängyssä selällään ja pidin jalkoja kätilöiden kyljillä..kokeilin myös sivuttain,mutta en saanut ponnistettu niin hyvin kyljellään. itsestäni olisi varmaan ollut vaikea ponnistaa kontallaan kun tippa oli kiinni kädessä ja kädenasentojen vaihtelu sattui..

Vierailija
2/4 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyn viereen ja ponnistin seisaallaan sänkyyn nojaten. Kätilö otti kopin :) Sattui paljon vähemmän kuin kaksi aiempaa sängyssä ponnistamista eikä tullut repeämiä eikä mitään. Poonistusvaihe kesti minuutin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies hieroi siitä kohdin selkää ja mä seisoin sänkyyn tukien pylly pystyssä ja muu kroppa eteenpäin taipuneena, helpotti polttoja ilman muuta kipulääkitystä... Kuuntele kroppaasi ja kokeile asentoja tilanteen mukaan, luonto kyllä osaa hoitaa hommaa, jos olet " selvinpäin" .

Vierailija
4/4 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ponnistin seisaaltaan, tai en oikeastaan edes ponnistanut kun vauva tuli väkisin maailmaan...