Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tässä tilanteessa?

Vierailija
07.07.2007 |

Mulla on kaksi lasta, olen yh. Olen reilun vuoden seurustellut ihanan miehen kanssa, joka myös pitää lapsistani todella. Mies on muuttamassa meille, MUTTA; Oltiin eilen vapaalla ja käytiin baarissa. Mieheni pelaili siellä kaverinsa kanssa. Mulla oli tosi tylsää ja menin juttelemaan yhden mieheni tutun kanssa. Oma ukko ei illan aikana tullut katsomaan/ SANOMAAN yhtään kun lähti omaan kotiinsa. Soitin perään, niin hän oli saanut mustiskohtauksen. Tiesin kyllä et on luonteeltaan mustis, mutta musta oli tosi röyhkeetä ettei voinut ilmoittaa että haluaisi lähteä. En tiedä miks piti taas tulla tänne tilittämään, mutta jaksaako kukaan olla tollasen miehen kanssa???

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän itse sitä ehdotti ja haluaa olla meidän kanssa ts. isä mun lapsille. Ja mä rakastan, todella paljon. Mutta joku tässä nyt mättää... En tiedä onks se vaan toi mustasukkaisuus, vai tekeekö menneisyyteni minusta epäileväisen. Voih, kun olis joku näkijä paikalla. ap

Vierailija
22/22 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että tollanen vähän sairaalloinen mustasukkaisuus on hallittavissa..kun se ilmenee tilanteissa mistä noin normaalisti ei tule onglemia,

olin myös avioliitossa muuten aivan ihanan miehen kanssa, mutta keksi päästtään näitä mustasukkisuus juttuja ja alkoi muutenkin yrittää hallita minua ja panetella kaikesta ihan tyhjästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän