On ne miehet arvaamattomia:
Mistähän voisi olla kyse,
olen mansikanmyyjänä töissä, kojun ympärillä pyöri tuossa illalla hauskan näköinen mies, katseli minusta minua aivan selvästi, poltteli siinä tupakkaa ja muka tutki marjavalikoimaa. Sitten se kysyi onko mansikat hyviä, sanoin hymyillen että on ne, jolloin mies pyysi että antaisin hänelle yhden. Sanoin ettei maistiaisia voi yleensä antaa, mutta että ottaa nyt sitten kuitenkin kun niin kivasti pyysi.
Se idiootti otti sen mansikan, kiitti, ja poistui!! Kun katsoin peräänsä että mitä se meinaa, käveli mies sellaisen lihavan ämmän luo ja syötti sen minun antaman mansikan sille! Siis ihan syötti omasta kädestä ja typerästi hymyilivät siinä sen läskin rouskuttaessa sitä mun sille miehelle tarkoittamaa mansikkaa!!
Lähinnä vaan mietin, että olikohan mies ihan tosissaan sen läskin kanssa siinä, vai yrittiköhän vain kiusoitella minua jotenkin? Itse olen hoikka, kivasti meikattu ja ihan siistit vaatteetkin essun alla, se läski oli meikkaamaton ja muutenkin jotenkin karsean näköinen.
Mitä liikkuu miesten päässä?!
Kommentit (15)
muhkea peräsin ja pulleat purjeet eikä sellainen " skrapa" kuin Sinä, joka luulet pyörittäväsi miehiä pikkusormesi ympäri, mutta narsistinen loukkaus kolauttikin itsetuntoasi ?
vaikka sinä hoikkeliini niin viehkosti itsesi tyrkytit.
On ne miehet tosiaan arvaamattomia.
No se nainen ei varmaan oo halunnut ostaa mansikoita, on sanonut että " ne on kuitenki happamia" ja se mies on sitten käynyt hakemassa yhden mansikan sille maistiaisiks. Tai ehkä se nainen ei kehdannut tulla hakemaan maistiaisia, kun oli niin lihava...
Hei missäs sä sitä mansikkaa myyt? Olis kiva tietää, että mistä löytyy kaltaisesi sikahyvännäköinen mansikkagiltsi, moni muukin ehkä haluaisi tietää!!! Jossain perheessä voi nyt esim olla tilanne, että vaimo haluais ostaa ison laatikon mansikoita (tai useamman), mutta mies on haluton lähtemään kantoavuksi. Mutta kuin taikaiskusta mies sitten syöksähtääkin ulko-ovelle auton avaimet kädessä, kun kuulee vaimon vihjaavan, että " kun siellä on niin hyvännäköinen tytsykin myymässä..."
Mies seisoi tupakalla. Saatuaan kessunsa loppuun niin kysyi sinulta saako marjan maistiaiseksi ja sinä annoit. Mies vei sen vaimolleen maistettavaksi koska naiset yleensä ne marjat valitsee, perkaa ja pakastaa. Se vilkaisu sinuun oli tyyliin " jaa tuossahan se myyjä onkin." Itse loit katseelle jotain muita merkityksiä. Itseasiassa emmehän me tiedä oliko nainen normaalivartaloinen, pyöreä, lihava vai vielä enemmän. Kauneus on katsojan silmässä, kuten sanotaan.
Mitä provoa joku tässä muka näkee? Ei se mies nyt NIIN outo ollut. Miksi tähän tulee vain pilkallista kommenttia, eikö kukaan oikeasti keksi mitään selitystä tuon miehen käytökselle?
on oikea selitys, siis se jossa mies tupakoidessaan ihan muuten vaan tulee kinuamaan mansikkaa
löydy kuin mansikanmyynti.
Ei miehiä nykyään kiinnosta niinkuin enempi mitkään mansikkatytyöt.
Miua aina kyllä säälittää, kun ne seisoo kaupan oven suussa ja inisee, että täällä olisi mansikoita.
Tää juttu jäi niin vaivaamaan mua!
ehkä se eukko laittoi juuri siksi miehensä asialle, arvas et typy antaa miehelle ;)
Kaikki ne on jotain lukiolaisia, ainakin täälläpäin. Kuka muukaan sellaista duunia suostuisi tekemään.
mies haki mansikan naiselleen oma-alotteisesti pieneksi yllätykseksi ja syötti sen hänelle koska se on kivaa ja söpöä kun rakastaa toista :)
Poltti tupakan ensin loppuun kojun sivussa ja sitten pyysi mansikan, kiitti kohteliaasti ja vei sen naiselleen.
Miehet on välillä tosi tyhmiä.