Kaavoihin kangistunut seksi
Ollaan oltu yhdessä yli 8 vuotta ja meillä on pari vuotias lapsi.
Raskauden jälkeen seksimme oli jopa parempaa kuin ennen (vaikkei siinä silloinkaan ollut moittimista). Nyt pikku hiljaa olemme ajautuneet toistamaan samaa kuviota, lähinnä ehkä työ- ym. stressin vuoksi.
Mies käy suoraan käsiksi alapäähäni, jonka hankaaminen kuivana, kädellä ei tunnu hyvältä. Klitoriksen löytäminen on edelleen joskus hakusessa.. Alan hermostua jos en kostu heti ja sitten en tietenkään kostu. Usein hän myös räplää peppureikääni, josta en juurikaan pidä, ainakaan heti esileikin aluksi. Muutaman kerran olen sallinut jopa kalun peppuuni, mutta aina se ei innosta.. Rintojani hän ei hyväile enää juuri koskaan, tietenkin ne imetyksen myötä pienenivät C-kupista B:ksi.
Yhdyntä on lähes aina samalla tavalla eli aluksi minä päällä kunnes saan orkun ja sitten vaihdetaan mies päälle joko edestä tai takaapäin kunnes laukeaa.
Hän loukkaantuu muutenkin aina helposti, joten miten saisin hienovaraisesti vihjattua hänelle näistä asioista?? Esileikin aikana yritän ohjailla hänen käsiään, mutta usein ne kuitenkin palaavat hinkkaamaan sitä pimppiä. Stressaan kostumisestani heti esileikin alkaessa.. Liukuvoidetta käytämme, mutta minusta se tuntuu alentavalta, siltä että minussa on jotain vikaa kun en kostu tarpeeksi nopeasti.
Kaipaan meidän pitkiä ihania esileikkejämme ja kokeilevia yhdyntäasentojamme.. Hyviä neuvoja nyt siis kaivataan!!
Kommentit (2)
Aina kannattaa ottaa asia suoraan puheeksi. Enemmän se loukkaa miestä jos saa kuulla " räpeltämisestään" myöhemmin... tulee helposti fiilis ai tuotakaan en ole osannut.. Voisit kertoa hänelle, että sinulla on nyt vaikeuksia kostua. Kannattaa tosiaankin kokeilla omassa rauhassa itse mistä ja miten parhaiten kostuu. Itse kuulun tähän mies kategoriaan, että loukkaannun helposti sänkyleikeissä, mutta puhumalla on moni asia selvinnyt jopa huumorinkin avulla. Tää yhteiskuntaki antaa ihan liian hyvän kuvan siitä, että sänkyleikit ja syttyminen tapahtuu sekunnissa ja heti on muna pystyssä ja nainen jalat reuhallaan siinä..eikä mies kerkee sisäänkää ku nainen saa ekan orkkunsa.. heh! Eli itse suosittelen asioista puhumista ja pyydä saada ohjailla siinä alkuvaiheessa. Täs vähä miesnäkökulmaaki sun ongelmaan. tsemppiä!
Tai etsisitte jotain uutta yhdessnä itsekin voit paljon ohjailla miestä tai vaadit ja otat sen mieheltä mikä tuntuu hyvältä. Älä ole liian kiltti sängyssä, se ei ole kenenkään etu. Toisaalta aika auttaa paljon, helpottaa asioita kunhan läheisyys ja kontakti säilytetään ettei erkaannuta.
Mitä pidät suuseksistä? Nautitko masturboinnista? Etsi itsellesi yksin nautintoa, sitten se on helpompi löytää miehenkin kanssa. Naisen halu ja kostuminen on paljolti myös kuukaudesta ja hormoneista kiinni. Aina ei halua ja kostu.