Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuunteleeko kukaan muu Radio KLF:ää?
06.07.2007 |
Koska on alkanut taas kuulua? Muistelen joskus kuunneelleni mutta silloin se loppui (tai siirtyi nettiin). Nyt sattumalta löysin kanavan taas.
Istun tällä hetkellä töissä, ja välillä hippaan täällä yksinäni (esim. äsken tuli Vill ha dej!).
Kommentit (4)
on lasten hyväksikäytöstä tuomittu Timbe!!!
En päästäis ainakaan tytärtäni luokkaretkelle KLF:ään... :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No, musiikki kyllä on hyvää!
Mitäköhän sen ex-perheelle kuuluu?
naamaansa haastatteluissa koskaan. joskus on ollut siitä juttua.
Ihan osuvan pseudo-nimen valinnut, Jeesus..
Alue: Aihe vapaa
Tosin täällä taitaa olla niin nuorta porukkaa, etteivät muista sitä legendaarista TV-sarjaa.