Sinä, joka olet joskus varattuna ihastunut johonkin, pysytyitkö olemaan naama peruslukemilla ihastuksesi seurassa?
Kommentit (18)
Meillä siis on ollut jotain seurustelun tapaista joskus vuosia vuosia sitten ihan teineinä, ja sit meni vaikka kuinka kauan et en häntä nähnyt ollenkaan, enkä edes miettinyt.
Nyt joku aika sitten sit törmäsin häneen ja jotain liikahti mun sydämessä, outo tunne :´(
Ja nyt sit mietin häntä TOSI usein ja hakeutumalla hakeudun samoihin paikkoihin kuin hän, enkä edes tiedä mitä hän minusta ajattelee.
Toivottavasti tää ois vaan jotain kriisiä oman itseni kans ja menis pian ohi!
-6-
Viimetalvinen ihastukseni tiesi aivan varmasti tunteistani, ja näytti niitä olevan hänenkin puoleltaan. Ei pieni flirtti ketään tapa kun tietää, että se jää vain siihen.
MUTTA kiva juttu kun oma mieheni on aikuinen mies, vakavarainen, komea, kouluttautunut ja tämä ihastus baarimikkona toimiva kouluttamaton nuori kolli, jolla ei aikomustakaan opiskella ym tavoitteita..
joten taitaa yhteinen elämä ja intohimo olla haave vain, ikävä kyllä näiden ulkoisten seikkojen vuoksi.
:(
En ole tätä ihastustani tavannut moneen vuoteen.... Mutta edelleen ajattelen häntä usein.
Vierailija:
MUTTA kiva juttu kun oma mieheni on aikuinen mies, vakavarainen, komea, kouluttautunut ja tämä ihastus baarimikkona toimiva kouluttamaton nuori kolli, jolla ei aikomustakaan opiskella ym tavoitteita..
Jossain määrin sama kuvio minullakin: oma mies on aikuinen, vakavarainen, luotettava, fiksu ja hyvä isä. Ihastus (nyt ehkä jo entinen?) 10 vuotta nuorempi, kiroileva ja viinaan menevä punkkari.
12
eikä pystynyt hänkään, muistan ikuisesti sen hymyn =)
onneksi ei nykyisellään nähdä.
millasta musaa, kannattiko ostos?
Vierailija:
eikä pystynyt hänkään, muistan ikuisesti sen hymyn =)
onneksi ei nykyisellään nähdä.
Tuo oli kuin minun näppiksestäni. En ikinä unohda sitä hymyä ja hänen silmiään, jotka loistivat kuin kaksi tähteä. Sillä tavalla ei katsota ketä tahansa... ;)
12
minusta tulee ihan täysin teini kun joudun tekemään työtä tuon miehen kanssa..
Mielenkiintoinen ilmiö sinänsä, että tuo mies (minua vielä päälle 10v vanhempi eli 40v) hihittelee yhtä lailla kanssani...
Molemmat olemme tahoillamme perheellisiä ja joku puskaromanssi nyt on viimeinen juttu mihin ryhtyisin, eikä tällä miehellä varmasti ole hihittelyn lisäksi käynyt muuta mielessä.
ja se mies oli kanssa :) --> seurasi sitten siis muutakin..
En nimittäin missään nimessä halua loukata miestäni. Kärsin siis itse yksin hiljaa...
Vierailija:
En nimittäin missään nimessä halua loukata miestäni. Kärsin siis itse yksin hiljaa...
uskotko että on molemminpuolista?
koska tiedän etten voisi olla naama peruslukemilla :-(
Yksin kyllä hakeudun mahd. usein ihastukseni lähettyville, joskaan mitään ei ole koskaan tapahtunut eikä toiv. tapahdukaan hänen kanssaan!
Vierailija: