Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tää erosuru LOPPUU??? yhyy

Vierailija
06.07.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo,kukaan ei saa surra omia juttujaan,koska joka päivä maailmalla sattuu pahempaa-IDIOOTTI!

Vierailija
2/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suru on se pahin suru. Vai suretko sinä joka päivä kaikki niitä kuolleita lapsia, joita kuolee joka päivä ympäri maailmaa? Mitään muuta surua et tunne koskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vielä muutti suoraan minun luotani toisen luo (ovat jo eronneet, yllätys?) ja minulle jäi yhteinen lapsemme. Nyt elän uudessa parisuhteessa. Älä petä itseäsi niinku minä tein eron jälkeen monta kertaa.. Tyyliin " no nyt on jo helpottanut" , hoin tuota säännöllisin väliajoin eron jälkeen, mutta jälkeenpäin sitä huomas ettei asia ollutkaan niin. Nyt voin kyllä rehellisesti jo sanoa, että yli on päästy!

Vierailija
4/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensirakkaudesta oli kyse. Oikeestaan pääsin yli vasta kun tapasin aviomieheni.

Ton viiden vuoden aikana toki oli jotain " tyyppejä" , kevyitä seukkailusuhteita, mut en ollut valmis uuteen elämään ennen kuin tapasin miehen, josta sitten tuli aviomieheni.

Toivon sulle ap *sitä oikeaa* tulevaksi! Sen jälkeen alat elämään uudestaan! Hyvää kesää!

Vierailija
5/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken edelleen melkein taukoamatta. Ei ole helpottanut tippaakaan hetkeksikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän