Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenkutsuista

Vierailija
06.07.2007 |

Pitäskö 7-vuotiaan synttärijuhlilla olla jotain ohjelmaa vai riittääkö että keksivät itse leikkinsä? Meillä esikoinen haluaa vasta nyt pitää ekat lastenkutsut ja kaikki vinkit niin ohjelman kun tarjoilun suhteen on tervetullutta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongintaa, lahjojen avaamista, leikittämistä tai merirosvoseikkailu ulkona tai jotain. Olet varmaan ollut muiden lasten synttäreillä. Hyvät idea kannattaa aina varastaa.

Mä pitäisin sotkusynttärit ton ikäiselle. Mustat jätesäkit päälle ja värjättyä kermaviiliä, ruiskuserpentiiniä, kananmunia ja sitten vaan ulos riehumaan.

Vierailija
2/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on suosittuja niiden keskuudessa, joiden vanhemmat jaksaa vähän satsata. Kysy lapselta. Se varmaan osaisi sanoa mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täytekakun sijaan kannattaa olla ehkä jäätelöä näin kesällä tai jäätelökakku jos jaksaa värkätä. Tai ehkä tehdä jokaiselle omat annokset johon saisivat valita mieleisiään lisukkeita; karkkeja, hdelmäpaloja, kastikkeita, strösseleitä jne.

Karkkivartaat on myös suosittuja. Niihinhän voisi tökätä melkein minkälaisia karkkeja vaan. Löytyy jokaiselle jotakin.

Vierailija
4/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken a ja o on, ettei bileet ole liian pitkät. Minusta kaikki joka menee yli kahden tunnin on liikaa.

Vierailija
5/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi itse saa valita teemansa. merirosvo, kalastus, prinsessa yms. ja siihen sopivat leikit.