Tänään kaupassa nähtyä! Hirvittävän törkeää!
Äiti kahden lapsensa kanssa kävi ostoksilla, maksoi ja lähtivät sitten kotiin!
Kommentit (17)
Miksi meninkään lukemaan tämän viestin:-(
Itse kävin tänään k-raudassa kolmen lapsen kanssa eikä sekään ollut kivaa katseltavaa...
Mistä sä tiesit että ne lähti just kotiin....?
mutta että ihan kahden lapsen, kammottavaa!
Anna mä arvaan: Äiti oli lihava ja osti silti ruokaa ?
Te ette voi tietää, mikä siinä oli loppujen lopuksi takana, että siinä noin kävi!
Koittakaa nyt ymmärtää, että ihmisille voi joskus tulla sellainenkin tilanne, ettei muuta voi kuin tehdä, kuten tämä äiti.
Vähän voisitte joskus ajatella!
Tämä varmasti on kauheaa sinulle, kun olet joutunut tuommoisen silminnäkijäksi, mutt jos se karmea näky jäi painamaan noin mieltäsi miksi et toiminut heti kun näit tämän tilanteen tapahtuvan?
Ja mitä tekivätkään muut läsnäolijat, tietysti taas sulkivat silmänsä tälläiseltä karmeudelta...?!?
Kauheaa tämä Suomalainen manttaliteetti, ettei mihinkään reakoida!!!!
Kyllä minä olisin toiminut heti ja soittanut lastensuojeluviranomaiset paikalle! Ei sinullakaan kyllä ole minkäänlaista suojeluvaistoa lasten suhteen, että joutuvat tuollaisen äidin matkaan kotiin....ja vielä jätskiä...huh...minua ihan puistattaa mitä vielä tapahtuu, toivottavasti seuraavalla kerralla ihmiset toimivat!!!
Voimia ja jaksamista sinulle kuitenkin!!!*
Että ihan kauppaan roudataan puolustuskyvyttömiä lapsia... törkeätä toimintaa. :(
Kassa säilytti rauhallisuutensa-
erinomaista asiakaspalvelua:)
Paheksuvia katseita saivat ulkona odottavilta toisten asiakkaiden koiriltakin.
etkä tulla vain kertomaan jälkikäteen tänne av-palstalle.
järkyttävää lapset varmaan joutuivat kärimään kamalasta janosta ja nälästä kun ei saanu jo kaupassa syödä.
Pitäisikö mennä tänään kaupan eteen vahtimaan, ettei sama pääse toistumaan?
Eikö lapset istuneet edes ostoskärryissä, siellä mihin ostoksen laitetaan?