Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako Junibackenissa käydä 7v ja 2v9kk lasten kanssa?

Vierailija
06.07.2007 |

Onko kukaan käynyt siellä? Millainen paikka on? Ollaan menossa lasten kanssa + sukulaisnaisia parin viikon päästä... Päiväksi pitäisi siis tekemistä keksiä edes jotain, ei viitsisi vaan kaupungilla kauppoja kierrellä.. paitsi tietty muutamia.

Hankalaa myös, kun mukaan on lähdössä niin monenlaista ihmistä (ja ikäistä), yhtään ei tiedä mitä kukakin haluaa tehdä.

Koko päivää nyt ei olisi tarkoitus varmaankaan kaupungilla viettää, mutta edes jonkin verran jos keksisi jotain..

Millä Tukholmassa kannattaa liikkua lasten kanssa? Eikös sieltä satamasta (Viking Line) ollut aika pitkä matka kaupungille? Itse olen käynyt monta monta vuotta sitten viimeksi, joten en oikein kunnolla muista.

Kaikki vinkit tervetulleita! =)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kun lapsi on 1,5-vuotias ja oli ihan intona siellä, vaikka ei oikein mitään voinut tehdä. Voisin kuvitella, että n. 3-vuotias on ihan innoissaan kun sitten kiinnostaa jo ne kiipeilyjutut, erilaiset isot liukumäet (Huvikummusta alas jne.), köysiradat sekä piirustus- ja arkartelunurkkaus.

Kyllä oli paljon myös tuollaisia 7-vuotiaan kokoisia lapsia. Heille myös toimintaa.

Aikuinen siellä ei pahemmin viihdy, vaikka satujuna oli kyllä tosi mielenkiintoinen ja hieno, kun muisti sadut lapsuudestaan. Kaupassa on kaikenlaista tavaraa ja lelua. Kahvila oli mun mielestäni pienen ronkelin kanssa vielä surkea. Alle 2-vuotiaalle ei ollut mitään muuta syötävää oikein kuin lettuja. Isommille toki on, mutta moni oli sellaista " kovaa leipää tai mausteita" jne. Meillä rasitteena oli kyllä vielä laktoosi-intoleranssi.

Junibackenin lähellä Skansenilla on myös jossain eläintarha eikä kai Grönalundin huvipuistoonkaan pitkä matka ole.

Itse kuljimme metrolla näppärästi paikasta toiseen. Sellainen vuorokauden matkailijalippu on paras tapa. Lapsi rattaissa/vaunuissa menee ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan