Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1v ei halua olla missään muualla kuin sylissä! Rasittaa!!

Vierailija
06.07.2007 |

Miten ihmeessä sen saa viihtymään lattialla?? Syliin vaan koko ajan haluaa ja jos laittaa lattialle, yleensä vaan huutaa ja raivoaa. Välillä viihtyy vähän aikaa lattialla mutta yleensä täytyy minun istua sitten siinä vieressä, jos edes nousen niin alkaa huuto.

Tätä on jatkunut alusta asti ja ajattelin että iän myötä helpottaa mutta ei, nyt se tuntuu vaan entisestään pahenevan!

Mitä ihmettä voi tehdä, kun en saa mitään kotitöitäkään tehtyä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa olla sylissä mutta pyörii ja kurkottelee siinä koko ajan ympäriinsä ja jos laittaa johonkin liinaan/reppuun mistä lapsi ei pääse pois eikä pyörimään niin saa hirveät hepulit. Eli viihtyy ehkä minuutin korkeintaan. Nytkin tuo taas roikkuu ja huutaa jaloissa ja kun nostan syliin, se yrittää kiivetä heti tietokonepöydälle ja hakkaamaan näppistä ja kun estän sen, niin taas kahta kauheampi karjunta. Yhtä huutoa koko ajan!! Ei se ole siis sylissäkään paikallaan ja hiljaa vaan mun pitäisi koko ajan kantaa sitä ja näyttää kaikkea mielenkiintoista ja antaa sen ottaa esim kirjahyllystä tavaraa (kurkottelee sylistä joka paikkaan) ja kun en tee niin ni sitten se taas karjuu ihan hysteerisenä!

Pitäiskö vaan kylmästi antaa sen olla lattialla eikä ottaa heti syliin?? Meillä isompi lapsikin jää tämän takia ihan huomiotta kun pienempi vaatii kaiken minun ajan ja huomion tuolla huudollaan!

ap

Vierailija
2/4 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se äitiys teettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 v on vielä tosi pieni. Uskon että sua ottaa päähän mutta myöhemmin muutaman vuoden päästä kaduttaa jos nyt hyljeksit häntä. Jos hän jostain syystä tuntee olonsa turvattomaksi? Jotainhan tossa on siihen liittyvää jos haluaa olla vain sylissä aina.

Vierailija
4/4 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä menee loppukin kunto. Kiitos vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi