Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset valitsee kaameita kaakeleita kylpyhuoneisiin?

Vierailija
06.07.2007 |

Melkein kaikissa myynissa olevissa taloissa ja huoneistossa on uudet (!!) kuvottavat laatat seinissa! Miksei valitse valkoisia jos ei omaa tyylitajua. Kuka valitsee oranssit laatat vessaan? Oikeasti?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on niitäkin monenlaisia, siis sellaisia paluu 80-luvulle ja sitten kauniita vanhanhenkisiä puisia.

Vierailija
22/25 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lattia harmaa.

Minä käyn kylppärissä perulla ja vessassa paskalla. Mihin te sitä sisustusta tarvitsette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halusi taloyhtiön laatat niin vaihtoehdot olivat juuri nuo siniset, vihreät ja beiget, kaikkia kahta sävyä ja halutessa kukkaboordi väliin. Meillä kylppäri ja vessa onneksi yksiväristä beigeä ilman boordia...

Vierailija
24/25 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin nyt niin suosittu yksivärinen valkoinen, tulee ihan joku sairaalan pesutilat mieleen. Ja vielä kamalampaa on itse asiassa että sinne väliin on sitte laitettu kirkuvan oranssia tai punaista mosaiikki lasitiiltä mutta kukin sisustaa tyylillään, minulle riittää että ei ole likaiset tai vaurioituneet kaakelit.

Vierailija
25/25 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oli tumman ruskea kuusikulmakaakelit lattiassa, oranssit seinät ja oranssi lavuaari. Lapsena kärsin siitä niin kamalasti kun muilla alkoi olla sitä 80-luvun kaksiväri-kukkaboordiyhdistelmää. Keittiön välitila oli sammaleen vihreää mustilla pilkuilla. Vannoin että isona en ikinä laita mitään noin hirveän vanhanaikaista että lapset häpeää. Enää en niin ihaile niitä kukkabooredeja niin paljon mutta nykyiset muotiväritkään eivät edelleenkä näytä minusta kauniilta. Eli tuli sitten valkoista, ja olisi tullut vaikkei olisi ollut muotiakaa. Pyyhkeillä ja muulla sisustuksella saa tosiaan paljon elävyyttä. Valkoinen on monikäyttöinen tausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän