Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette mieltä asuntomessujen talosta, Villa Helmi 25?

Vierailija
05.07.2007 |

SE ON MEIDÄN TALO! Ihanaa nyt se on valmis, jee!

http: //www. asuntomessuopas. fi/item. aspx?path=4; 1476; 1595

Perheeseemme kuuluu 7-vuotiaat kaksospojat ja 7kk ikäinen pikkuprinsessa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

ap

Vierailija
2/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh!!

ulkoa ihan jees ainakin. Sisäkuvista ei oikein saanut käsitystä. Vauvan huoneen seinä ei ihan mun makuun ja lattian väriin ei oikein sopinut jos oikeasti on sinapin värinen seinä.

täytyy kattoa jos asuntomessuille selviää niin näkee talon paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisustajat ovat sisustaneet+maalanneet talon, messujen jälkeen vauvan huoneen väri muutetaan =)

ap

Vierailija
4/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen kokoinen olkkari teillä!

Huoneita on riittämiin ainakin, mutta on aika vaikea hahmottaa koko taloa kun on niin moniulotteinen..

Hissi... Onkohan vielä vähän turha/lapsille kiva lelu? Mutta vanhana tietty voi olla ok. Eri asia tahtooko pyörätuolilla asua yli 200neliön taloa.

Onnea uuteen kotiin!

Vierailija
5/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos luit talon esittelyä, se on tehty helpottamaan arkea, esim. rattaita ei tarvitse kuljettaa portaita pitkin parvekkeelle ja tulevaisuudessa jos joutuu pyörätuoliin, pääsee helposti edelleen kerroksista toiseen.

ap

Vierailija
6/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoneita on ja haaveissa onkin suuriperhe!

Olohuoneesta voi mahdollisuuksien mukaan muuttaa osan toiseksi huoneeksi. Käy kurkkaamassa asuntomessuilla niin hahmotat talon paremmin ;)

ap

Vierailija
7/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen pieni punainen mökki =)

Vierailija
8/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10: miksipä en? Olen ylpeä talostamme ja halusin sen täälläkin ilmaista ;D Ettehän te minua tunne, eikä tästä haittaakaan ole minulle eikä teille hyvät immeiset!

7:lle jatkoa vielä, olohuoneen tarkoituksena on toimia myös samalla ruokahuoneena.

ap

Vierailija
9/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen pieni punainen mökki? :D

ap

Vierailija
10/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja takka näyttivät aika perussetiltä (ruma&mauton). Ihmetyttää miksi kaikki tuntuvat nykyään haluavan tollasen 300 m2 hehtaaritalon...

Vierailija
11/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä suunnitteilla tehdä vielä kolme lasta lisää, kun kerran talo suunniteltu 8. lle?

Vierailija
12/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin 60 neliön olkkari kelpaisi...

Keittiö ja takka eivät myöskään minun makua vastanneet, mutta jokaisella on oma tyylinsä.

Taidanpa tulla katsomaan.

Vierailija
13/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hinnasta en ole yhtään kateellinen, järkkyä.

Vierailija
14/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen saanut muutamankin henkilön osoitteen ja nimen selville ihan vain muutaman keskustelupalstan+linkityksen kautta! Pitää osata vaan laskea yhteen 1+1... Yksi hyvä esimerkki on syntyneet-sivusto. Esim. Vauva- palstalla odottajissa ihmiset kertovat kotikuntiaan ja sitten kun vauva syntyy, kerrotaan paino ja pituus. Sitten vaan syntyneet-palstalle ja etsit paikkakunnan+ usein tiedot löytyy kun huomaa, että työnimi ja mitat täsmää. Tämä tietty vaatii, että ne on sinne laitettu! Ainakin viiden anonyymin kirjoittajan osoitteenkin tiedän, mutta en todellakaan niitä oo kirjoittanu ylös =) milenkiinnosta teen salapoliisityötä. Ja voin sanoa, että ihan oikeesti nettiin ei kannata kirj. mitään mistä ei ole sata varma että voi vastata myös omalla nimellään!

Vierailija
15/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä olisi Sivenin kädenjälkeä tunnistanut. No, ehkä ikkunoista jos jostain.

T. 14

Vierailija
16/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saman voi lukea kaikki tuhannet ja tuhannet messuvieraat.

Miksi ei voisi kertoa omaa nimeään, sitä en ymmärrä.

Toiset kulkee jopa nimilappu rinnassa työn puolesta ja toiset kirjottaa valtakunnan ykköslehteen syntyneet-palstalle lapsen ja omat nimensä, so??

Vierailija:

itse olen saanut muutamankin henkilön osoitteen ja nimen selville ihan vain muutaman keskustelupalstan+linkityksen kautta! Pitää osata vaan laskea yhteen 1+1... Yksi hyvä esimerkki on syntyneet-sivusto. Esim. Vauva- palstalla odottajissa ihmiset kertovat kotikuntiaan ja sitten kun vauva syntyy, kerrotaan paino ja pituus. Sitten vaan syntyneet-palstalle ja etsit paikkakunnan+ usein tiedot löytyy kun huomaa, että työnimi ja mitat täsmää. Tämä tietty vaatii, että ne on sinne laitettu! Ainakin viiden anonyymin kirjoittajan osoitteenkin tiedän, mutta en todellakaan niitä oo kirjoittanu ylös =) milenkiinnosta teen salapoliisityötä. Ja voin sanoa, että ihan oikeesti nettiin ei kannata kirj. mitään mistä ei ole sata varma että voi vastata myös omalla nimellään!

Vierailija
17/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla se sama wannabe kahjo, joka sekä " vauvat" että " asuminen" palstoilla linkität " meidän prinsessa" ja " lapsemme huone" kuvia joiltain jenkkisivustoilta :D Tiedän kyseiseen taloon muuttavan kohta 6 lapsisen perheen, eikä satu olemaan sun perheesi!

Vierailija
18/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kysymys, joka juolahti mieleen, kun katsoin kustannusarviota. Muut talot (kustannusarviot noin 300 000 ilman tonttia) vielä ovat saavutettavissa ihan tavallisillakin ihmisillä, mutta yli 600 000 ei enää.

Vierailija
19/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tuollainen sisustus oikeasti vai onko se kuvausrekvisiittaa?

Vierailija
20/27 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lie kahjo tämä ap... Sitä kyllä ihmettelen että miten tuollainen perustalo voi maksaa noin tuhottomasti? Mutta enpä kadehdi. Talo sijaitsee Hämeenlinnan perukoilla todella korvessa, missä ei mitään asutusta/palveluita asuntomessujen lisäksi. Sisustusratkaisut lisäksi todella tylsän näköiset.