Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Isä Diblomi-insinööri ja poika insinööri
05.07.2007 |
Poika prosessi-insinööri ja sairastaa epilepsiaa. Hän ei ole saannut kunnon työtä 10 v. vaikka onkin lahjakas. 10 v. teiki laborantin työtä ja tällä hetkellä on työtön. On ollut 10 v. työttömänä ja 2 lasta. Poika yrittää amiksessa sähkölilnljalla tekemällä työnantajalla 2 v. työtä.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
? :)