Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Iho-ongelmasi, ja mistä olet saanut avun?

Vierailija
05.07.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apu tuli karppauksesta tai pikemminkin vain siitä että muutin ruokailutottumuksia terveellisemmiksi. Eli hyvästit leivonnaisille ja leiville.

Vierailija
2/4 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sellaienn helppo vaihe menossa. Enään yksi sormien väli kutiaa ja märkii. Joulun aikaan puhkesi ja kevät on ollut hirveä!! syy ei ole kokonaan tiedossa eikä se miksi on välillä helpompi ja välillä ei. Allergioita on mutta joku selvittämätön pitää oireita yllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho pysyy hyvänä mutta joudun tekemään todella paljon töitä sen eteen, en voi syödä ihan mitä tahansa, pitää vältellä savua, pölyä, eläimiä, kemikaaleja yms. Vahva allergialääkitys on koko ajan päällä :/

Pystynmeikkaamaan mutta valitettavasti tuotteita jotka sopivat minulle on todella vähän ja olen todella polttanut rahaa niiden etsimiseen.

Esim. apteekin kosmetiikka aiheuttaa minulle allergiaa!

Jos iho pääsee pahaan kuntoon niin siinä ei sitten auta mikään vaan pahimmassa tapauksessa tässä pari vuotta sitten alkoi näkyä jo lihas kun iho suorastaan syöpyi pois käsivarsista. Jäi kyllä mahtavat arvet :(

Työtä, työtä ja työtä, pirusti kärsivällisyyttä ja ymmärrystä myös lähipiiristä. Ja pliis, älkää laittako niitä hajuvesiä niin paljoa yleisille paikoille, jooko?

Vierailija
4/4 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apu löytyi Cliniquen ihonhoitotuotteista.