Vierailija

Juu tiedän, että laihtuminen ois se avainsana, mutta kun se on a) pirun vaikeaa ja b) armottoman hidasta

Nyt on alkanut tuo valtava läskivuori mahassa haitata jo seksielämääkin.

Mies ei koskaan valita, mutta itseäni häiritsee ja tuntuu, että esim lähetyssaarnaajassa mies ei pääse tarpeeksi lähelle, kun minun maha on tiellä. Samoin takaapäin tekis niin hyvää, mutta kun maha heiluu työntöjen tahdissa niin menee fiilikset itsellä melko pian.

Oonko ainoa ihraläjä täällä vai miten muilla?

• ylös 10
  • alas 13

Sivut

Kommentit (40)

Molemmat makaa kyljellään tai puolittain selällään ja esim nainen vetää miehen jalan vatsansa päälle niin että jalat on jotenkin ristissä. Vaikea kuvailla mutta kokeilkaa ja hakekaa sopivaa asentoa. Kummankaan ei tarvitse maata toisensa päällä, suuteleminen tosin tästä asennosta mahdotonta tai ainakin hankalaa mutta seksi on ihanaa kun toinen pääsee lähelle ja nainen pystyy säätelemään sopivaan kohtaan miehen liikkeitä. Eikä rasita.

Sen myönnän ja olen todellakin yrittänyt asian eteen uurastaa.

Kuitenkin, minulle se EI OLE HELPPOA ja minulla täytyy olla aikaa ja voimaa siihen, että tarkkailen mitä ja milloin syön & liikunnan osalta myös.

Masennusta, stressiä ja ennenkaikkea SURUA on elämässäni viimeisen 3v aikana ollut enemmän kuin uskallan edes ajatella ja silloin ei ole ensimmäisenä todellakaan ollut mielessä seksikkyys tai edes oma terveys. Voimat on menneet siihen seuraavaan aamuun selvitymiseen ja syönyt olen mitä käteen on sattunut ja myöskin saanut siitä herkuttelusta hetkellistä mielihyvän tunnetta jollain tasolla. Sanottakoon nyt, että yksi lapsistamme syntyi pikkukeskosena ja on erittäin monivammainen.

Kuten jo mainitsin, läskini haittaavat nimenomaan MINUA, mies ei koskaan ole valittanut ja jopo keulii kyllä heti kun vain hänen edessään riisuunnun. Totta on se, että varmasti hän olisi tyytyväinen, jos saisin painoa reilusti alaspäin, mutta tiedän, että se ei ole hänelle rakkauden tai tyydytyksen ehto millään asteella.

KIITOS sinulle, joka annoit vinkkejä. Täytyy kokeilla tuota tyynykasaa ;) Ja koko ajan taistelen itseni kanssa ja pikkuhiljaa nuita kiloja saan pois, niin ainakin uskon. Matkaa normaalipainoon on vielä melkein 30kg ja se on valtava ja oksettava määrä ihraa. Puhumattakaan kuinka paljon se vaikuttaa omaan oloon ja terveyteen.

Anteeksi, kun näin typerästi puolustelen itseäni, oikeastihan kaikki on vain tekosyytä, tiedän ja tiedostan sen kyllä. Mutta pakko on ollut jotain antaa itselleni anteeksikin ja huijata itseänikin, muuten olisi tullut romahtaminen.

Ihana kesää kaikille kilomäärästä piittaamatta!

AP

• ylös 19
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minua ei haittaa jos heiluu tissit ja maha jos mies panee takaapäin eikä miestäkään.

Lähetyssaarnaajakin onnistuu.

sulla on itsetunto aika maassa, älä välitä kiloistasi koska miehesikään ei anna niiden häiritä.

Jos haluat laihduta ainoastaan terveyssyistä ja itsesi vuoksi ei kenenkään muun.

• ylös 15
  • alas 2

Minulla on reippaasti ylipainoa... Päästäkseni normaalipainoni ylärajalle, olisi mun laihduttava n. 35-40kg... Ja ei ole häirinnyt seksiä mitenkään! Ihan samoissa asennoissa seksiä harrastetaan kuin silloin kun olin hoikka. En tiedä miten olisi jos mieskin olisi lihava, mutta hän on normipainoinen.

Täytyy myöntää että ITSEÄNI nuo kilot häiritsee, ja se on vaikuttanut seksiin niin etten sitä enää juuri halua, hävettää omat makkarat ja iso perse.. Mutta mieheni ei ole koskaan sanonut pahaa sanaa ja sillä kyllä ottaa eteen heti kun hommiin päästään. En tahdo mitään muuta tällä hetkellä niin paljon kuin laihtua, nämä kilot vaikuttaa jo mun muuhunkin elämään.. Jätän menemättä juhliin ym koska olen niin lihava... Nyt joku tulee sanomaan että laihduta... No, se ei ole niin helppoa. Vaikka te jotkut muuta väitättekin. Olen kade niille jotka laihtuu alle vuodessa joku 30kg.. Minulla ei painoa putoa siihen malliin. Ja kun se ei putoa niin iskee motivaation puute. Niin se vaan on. Joka muuta väittää, on se onnekas jolla laihdutus onnistuu tai sit ei ole omaa kokemusta. Esim. viimeksi kun olin ihan RAVINTOTERAPEUTIN tekemällä ruokavaliolla, putosi mulla VAIN 600g kuukaudessa. KUUKAUDESSA. Ja en huijannut syömisissä. Olin lääkärissä, jossa tehtiin tutkimuksia että missä vika.. Odottelen tuloksia vielä. Tämä nyt poikkeaa aiheesta, mutta minua ärsyttää ja loukkaa kun ihmiset ei ymmärrä tätä asiaa vaan haukkuvat ja nälvivät lihavia laiskoiksi vaikka asiahan ei niin ole! Ei lihava ole yhtäkuin laiska! Mun tuntemta lihavat mukaan lukien itseni, ollaan kyllä ihan aikaansaavia ihmisiä, ei me maata pizzan puolikas siipielessä sohvalla!

UGH, olen puhunut. :)

että toisille laihduttaminen on vaikeaa. Ei kukaan joka on aina ollut normaalipainoinen ymmärrä millaista helvettiä laihduttaminen voi olla. Se nyt vaan on toisille vaikempaa. Myös tässä lihavuus/laihuus -asiassa ollaan me ihmiset erilaisia. toisilla se syöminen ei riipu pelkästä nälästä, vaan syö milloin minkäkin aisan takia. Miksi toisista tulee alkoholisteja ja toisista ei..sama juttu läskien kanssa.

Ja siitä seksistä, meillä onnistuu kyllä kaikki asennot, kun mua vitut kiinnostaa omat läskit seksin aikana.

Vierailija
Vierailija
Vaimoni on XL-XXL. Nauttii saada takaapäin. laukeaa parhaiten juuri siinä asennossa. Olen onnen pekka :D
Et voi olla jos vaimos on XXL :D

Voi ja on.

Pidän runsaista :-)

Vierailija

Runsas = sairas ihminen. :(

Älä usko kaikkea mitä netistä luet :DDDDDDDDDDDDDDDD

heiluminen paljoa haittaa. Tulee sama tunne kuin vesisängyssä, lätisee ja lotisee ja keinuu kuin aalloilla. Se on kivaa. Tietysti olisi mukava löytää reikä ja vielä ylettyä hieman sisällekin. Voi olla hankalaa keskipituisella peeniksellä...

mutta ensinnäkin laihtuminen ei ole sen vaikeempaa kuin lihominenkaan. Se tulee ihan itsestään kun ruokailu on kohdallaan. Ja kun se mässäily on hanskassa niin paino putoo vauhdilla

• ylös 8
  • alas 14

Lihon hyvin helposti, kun vaan annan mieliteoilleni vallan. Ja laihdun hitaasti, kun saan pidettyä itseni tiukkana.

Olen nyt tammikuun alusta saanut pois 8kg ja sekin on ollut todella työn ja tuskan takana!

Aiemmin elämässäni (v. 2003) laihdutin vuodessa 25kg joten tiedän kyllä mistä puhun.

Sittene elämässä sattui paljon paskaa eikä ollut mitään mielenkiintoa eikä varsinkaan voimia vahtia syömisiäni, jolloin 2v aikana (ja yks raskaus sen aikana) lihoin 30kg.

Mutta, olen pahoillani kun asian otin esiin. Häivyn läskeineni nurkan taa piiloon ja pidän miehen puutteessa kunnes olen taas ihmisen näköinen (jos ikinä enää olen)

AP

meillä on myös ongelmana iso maha... varsinkin raskaus aikana..... teimme sillain kun mieheni myös tykkää takaa päin tulla niin tuin mahani tyynyllä tai peitto" vuorella" jolloin turha heiluminen jää pois....

olen sitä mieltä että suurin osa miehistä pitää pukevista naisista vaikka sitä ei myönnäkkään

tukevana ja paljon seksiä saanut nainen.... muiltakin kuin vain omaltaa

Mies tykkää, kun pukeudun korsettiin. Samalla se pitää vatsankin hieman " kuosissa" ... Ja itsellä on sexy olo; ei sekään haittaa...

Syöminen taitaa kuitenkin olla sinulle tärkeämpää kuin terveys ja hyvinvointi, avioliittosi, seksi ja miehesi ihailu ja naisellinen ulkonäkö. Sorry, syö sinä, me muut voimme harrastaa seksiä.

onhan sitä niitäkin joilla lihavuus on sairaus, ei sellaiselle kukaan terve ihminen voi irvailla. Mutta kuten ap:n selostuksistakin voi päätellä niin monella lihominen on korvien välissä! Syödään suruun vitutukseen ja stressiin eikä luonteen lujuutta ole pätkän vertaa. Sitten hilataan 20 kiloa pois viikossa jollakin painonvartijoiden ohjelmalla ja lihotaan se samantien takaisin heti kun alkaa taas joku asia vaivaamaan. Tunnen tällaisia masennusmässäilijöitä useampiakin ja sääliksi käy.

Vanha ketju mutta vastaan tähän jos tulisi lisää mielipiteitä.

Olen itse 24v 101kg ja 163 senttiä pitkä, mieheni 25v 70kg ja päälle 175cm pitkä. En ymmärrä miten paljon puhutaan, niinkuin tässäkin keskustelussa että hyvin ylipainoisilla onnistuisi seksi samalla lailla kuin laihoilla?

Meillä onnistuu vain lähetyssaarnaaja, sekin lähinnä niin että jalat on miehen olkapäillä eikä voi olla esim. koukussa sängyn päällä. Toinen on takaapäin, myös siten että makaan jalat suorana tyynyjä mahan alla. Joskus/välillä ollaan seisoma-asennossa takaapäin pöytään nojaten, korkokengät jalassa mutta sekin on miehestä hiukan hankalaa. On turhauttavaa kun muut asennot ei onnistu ylipainoni takia, miten teillä muilla onnistuu normipainoisen miehen kanssa? ylipainoni on kertynyt paljon reisiin, (myös mahakin on tietty isohko) jonka ansiosta vaatteet päällä en näytä 100 kiloiselta, monet on arvanneet terveydenhoitajaa myöten 80-85 kiloiseksi. Se on ehkä muuten hyvä juttu, mutta ei seksissä..

Lusikka-asento ei onnistu koska pillu on korkeammalla reisieni takia verrattuna normipainoisiin, seisoma-asennossa mies ei jaksa kannatella jalkaani, ratsastusasennossa painan liikaa ja on siten helposti tukalaa, istuma-asennossa pitäisi myöskin kannatella jalkaa ja siinäkin reidet tulee vähän tielle. Asento jossa mies istuu ja tulen päälle on sama juttu kuin ratsastuksessa. Aiemmin mainitsemassani lähetyssaarnaajassa on oltava jalat miehen olkapäillä, koska muuten reidet tulee häiritsevästi tielle ja tuossa seisoma-asennossa taakapäin ei olla läheskään niin usein, siinä taas pakarat tulevat helposti tielle. Sekin onnistuu parhaiten vain sopivan korkuisella pöydällä, yläkroppa mahdollisimman eteen taivutettuna pöytää vasten :(

Joten en ymmärrä miten te muut onnistutte? Mieheni vain kommentoinut että niillä on ylipainoa enemmän vatsassa, pystynyt olemaan paremmin ratsastusasennossa ettei paina pahemmin tai niiden miehet vain tykkää tukalasta, ovat myös ylipainoisia, ei ole kehdannut sanoa vaan mitään tai vaan valehtelee keskusteluissa että hyvin onnistuu vaikkei onnistu tms. on vastaillut kun sanoin että muutkin on voineet hyvin olla :/

Painoni rajoittaa vielä enemmän asentoja jos haluan julkisilla paikoilla, vain lähetyssaarnaaja ja koira-asento onnistuisi mutta niistä ei pääse nopeasti pois jos joku meinaisi yllättää, kuin olisi esim. hame päällä ja seisoma-asennossa mikä ei onnistu.

Tämä on ollut aina hyvin harmillista, minusta on kuitenkin tullut hyvin seksuaalinen ihminen, hyvin voisin olla vaikka missä eri asennoissa ja paikoissa eikä aina vaan lähinnä sängyssä.. Seksissä ei ole pahemmin minulla rajoja, hyvin kokeilunhaluinen olen ja on myös masokistin vikaa ja bdsm seksi on kaikkein parasta/kiihottavinta! Voisin harrastaa sitä myös paljon useammin mitä mieheni haluaa. Olenkin välillä sanonut että seksin suhteen on roolit mennyt sekaisin :P Olen sen suhteen ihan kuin mies ja mieheni kuin nainen. Esim. itse myös haluisin kovasti peppupanoa, jota viimeksi oli kohta vuosi sitten kun on aina lykkääntynyt, mies ei vaan meinaa innostua eikä välittäisi ollenkaan tehdä vielääkään. Kuulemma on sekin vähän hankalaa kun tulee pakarat tielle ja mahdolliset "yllätykset" sisällä on suurin syy miksei välittäisi. Haluaa sentään kuitenkin totutella ajatukseen, alkaa pikkuhiljaa sitä välillä tekemään kun se paremmalta tuntuu ahtaampaan reikään.

Tapasimme mieheni kanssa alaikäisinä, kohta 8v sitten, molempien ensimmäinen kunnon seurustelusuhde ja seksi oli molemmille eka kerta. Aivan, emme kumpikaan ole harrastaneet seksiä kenenkään muun kanssa. Kihloissa olemme olleet kohta 7v ja yhdessä asuttu kohta vuoden. Painoin silloin vielä päälle 75 kiloa, paino koko ajan pikkuhiljaa vaan kasvanut. En ole edes ikinä ollut istuma-asennossa jossa hän seisoo edessä tai seisoma-asennossa, paitsi kylpylässä mikä oli kuitenkin hankalaa veden kitkan takia. Muissa mainitsemissani asennoissa ollaan joskus oltu hetken aikaa, mitkä ollessani 80 kiloinen oli silloinkin hankalia hänelle ja ne jäivät lyhyihin kokeiluihin.

Tästä tulikin oletettua pidempi viesti, toivottavasti ei haittaa :)

Tuttua touhua, oltiin kanssa puolisoni kanssa ylipainoisia mutta intohimoisia ja painon takia seksiin tuli tiettyä kaavamaisuutta kun asennot oli aika rajallisia. No tiputettiin painoa yhdessä ja nyt kun ollaan molemmat hoikkia, seksielämä on parantunut huomattavasti kun kaikki asennot onnistuu ja intohimo on kasvanut entisestään.

Suosittelen lämpimästi elämäntaparemonttia varsinkin jos seksi on teille SUURI juttu :)

En oikein ymmärrä kuinka helvetissä ette onnistu nussimaan. Meillä itse olen hoikka,  vaimo kokoa -160cm/100kg ja missään kohtaa ei ole edes tuntunut että hän olisi läski vaikka olen nussinut ainaki 100 kertaa 160cm todella laihaa keliakiaa sairastavaa tytsyä. Meidän suosikkiasento on lähetyssaarnaaja koska sillon päästään niin lähelle toisiamme ja sillon on hyvä touhuta kaikkea muutakin samalla,  myös ratsastus ja takaapäin on kivaa, lisäksi kyljellää jne. Nyt kun hänellä on tosi iso vauvamasu seksi on vähän erilaista, mutta muuten kyllä en voisi paljon tyytyväisempi olla sillon ku sitä on vaan. Mies 30v

Vierailija

Miehen mittakin vaikuttaa asentoihin.

Totta.

Pidän kookkaista kaluista :)

T. Runsas nainen

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.