Missä asennossa lihavat ihmiset harrastaa seksiä?
Juu tiedän, että laihtuminen ois se avainsana, mutta kun se on a) pirun vaikeaa ja b) armottoman hidasta
Nyt on alkanut tuo valtava läskivuori mahassa haitata jo seksielämääkin.
Mies ei koskaan valita, mutta itseäni häiritsee ja tuntuu, että esim lähetyssaarnaajassa mies ei pääse tarpeeksi lähelle, kun minun maha on tiellä. Samoin takaapäin tekis niin hyvää, mutta kun maha heiluu työntöjen tahdissa niin menee fiilikset itsellä melko pian.
Oonko ainoa ihraläjä täällä vai miten muilla?
Kommentit (40)
Vaimoni on XL-XXL.
Nauttii saada takaapäin. laukeaa parhaiten juuri siinä asennossa.
Olen onnen pekka :D
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:48"]
Miehen mittakin vaikuttaa asentoihin.
[/quote]
Totta.
Pidän kookkaista kaluista :)
T. Runsas nainen
[/quote]
Olen seurustellut kahden XL- naisen kanssa.
Molempien lemppareita oli joko saada takaa, tai olla alla tyyny pepun alla.
Aina kun näen näitä XL- kaunottaria, tulee mieleeni, pitävätköl he samasta?
Luulen että pitävät
Kyllähän nuo miehet tuolla takana viihtyvät olessani kylkiasennossa. Tai sitten takaa, pitää kuitenkin tyynyillä tehdä rinnoille tilaa, kun kädet muuten väsyy ja rintoihin vähän sattuu niiden heiluessa. N39
Aivan mahtava asento ja menee syvälle
Kannattaa tilata Sumopainijan seksiopas, siellä on hyviä vinkkejä. On hauskaa luettavaa seksivinkkien ohella.
Pieni kaluisena ja vaimo xxl kokoisena meillä rasvataan vaimon reisien aisäpuolet, sitten lykkään käden sisään ja vaimo laittaa jalat yhteen . samalla vaimo touhuaa kalun kanssa.
Takkaapäin onnistuu parraiten kun vaimo on niin runsas ja itelle kertyny tuota vattaa reilusti vuosien saatossa ja kaluki on semmonen 16 cm tappi :-)
Parasta mitä voi saada on isoa tyttöä takaapäin....
Olen itse ollut todella lihava, siis läski, en muodokas tai vatsakas tai tukeva, vaan läski. Kuten kuuluisuus Bull Mentulakin sanoo, läski on läski ! Itse kuitenkin kyllästyin olemaan läski, seksi ei sujunut, kengännauhoja ei saanut kiinni, vessassa käynti oli hankalaa, hikoilu, hankaumat ja puhumattakaan terveydestä ja itsetunnosta. Vaimoni sanoi, että läskit ei kuuluneet "kauppaan" ja oli oikeassa, itse päästin asian repsahtamaan. Nyt olen n. 90 kiloinen, tiukassa kunnossa oleva viiskymppinen, seksi ja elämä maistuu, itsetunto on kohdallaan ja mikä parasta, parisuhde on kunnossa ja toimii. Nyt joku sanoo, että se sisäinen rakkaus, mutta kyllä puolison tehtävä on pitää huolta toisesta ja kannustaa, pakottaa ja auttaa muutoksessa. Kiitos vaimolleni !
Aloita Cell reset = kehokuuri ja voit unohtaa läskit. Lisäksi erään tunnetun konsultin sanoin: laihduttamisessa tarvitsee kontrolloida vain yhtä asiaa, käsiäsi".
Älkää hyvät ihmiset surkutelko ihmisiä, alkoholisti on alkoholisti, läski on läski, mulkku on mulkku, jne. Tsemppi kaikille, aina on vaihtoehto
Voi aloittaa lukemalla kirjan, Voittamisen anatomia, Aki Hintsa, siellä neuvotaan erittäin hyvin elämisen hallintaa ja siihen liittyy erityisesti painon hallinta. Kaikki on itsestä kiinni mutta joskus tarvitaan hyvä mentori.
Mun äitin ja iskä on läskei ja yhesti olin tekemässä läksyjä sitten kuulu hirvee voihkinta ja menin kattoon nii ne huusi ei saa tulla ja ne oli harrastanut seksiä kaks päivää ja sitten toisena päivänä äiti tulee ja sanoo me harrastimme eilen seksiä mää vaan siltä kuullosti
Hankalampaa taitaa olla, jos lihava osapuoli on mies (?). Todella iso maha. Takaapäin hyvin sujuu, mitä muuta ehdotatte?
(Tuore suhde).
Lihavaa naista on tosi kiihottavaa naida.
Haluaisin panna tumma ja vaaleaa lihavaa naista vuorotellen....ja nuolla, suudella ympäri vartaloa molempia puolukoita...ja taas naida.
entinen läski kirjoitti:
Olen itse ollut todella lihava, siis läski, en muodokas tai vatsakas tai tukeva, vaan läski. Kuten kuuluisuus Bull Mentulakin sanoo, läski on läski ! Itse kuitenkin kyllästyin olemaan läski, seksi ei sujunut, kengännauhoja ei saanut kiinni, vessassa käynti oli hankalaa, hikoilu, hankaumat ja puhumattakaan terveydestä ja itsetunnosta. Vaimoni sanoi, että läskit ei kuuluneet "kauppaan" ja oli oikeassa, itse päästin asian repsahtamaan. Nyt olen n. 90 kiloinen, tiukassa kunnossa oleva viiskymppinen, seksi ja elämä maistuu, itsetunto on kohdallaan ja mikä parasta, parisuhde on kunnossa ja toimii. Nyt joku sanoo, että se sisäinen rakkaus, mutta kyllä puolison tehtävä on pitää huolta toisesta ja kannustaa, pakottaa ja auttaa muutoksessa. Kiitos vaimolleni !
Aloita Cell reset = kehokuuri ja voit unohtaa läskit. Lisäksi erään tunnetun konsultin sanoin: laihduttamisessa tarvitsee kontrolloida vain yhtä asiaa, käsiäsi".
Älkää hyvät ihmiset surkutelko ihmisiä, alkoholisti on alkoholisti, läski on läski, mulkku on mulkku, jne. Tsemppi kaikille, aina on vaihtoehto
Loistavasti kirjoitettu!
Vierailija kirjoitti:
entinen läski kirjoitti:
Loistavasti kirjoitettu!
Hieno vastaus alunperin esitettyyn kysymykseen. Kertoo aika paljon vastaajasta.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 10:48"]
Miehen mittakin vaikuttaa asentoihin.
Totta.
Pidän kookkaista kaluista :)
T. Runsas nainen
Hyvä maku, onnittelen :)
Onko onni ollut siinä suhteessa myötä??
T. Kookas mies
Vierailija kirjoitti:
Päällään seisten
Sun päähän on valunut jo kaikki keltainen.
Iän karttuessa yli 70 v sekstailu jatkuu miltei joka päivä pitkästä liitosta huolimatta (vai sen takia?). Vakioasennoksi iän karttuessa on muodostunut jkl kylkiasento (liekö oikea nimi): minä mies oikealla puolella käännyn kyljelleni. Rouva selällään nostaa oikean jalkansa ja siitäpä pääsee rennosti sisään. Touhu jatkuu enemmän tai vähemmän leppoisasti, kunnes rva orgasmin jälkeen (aina ei tule) tempaisee vanhan ajan tapoihin tottuneena päälleen lähetyssaarnaajaan loppuhuipennukseen.
"Samoin takaapäin tekis niin hyvää, mutta kun maha heiluu työntöjen tahdissa niin menee fiilikset itsellä melko pian."
Enemmän jalkoja levälleen, että maha ottaa patjoihin, niin ei heilu.
Itse en välitä ollenkaan luuviuluista, vaan nimenomaan XL-XXl naisista. Kilot ei haittaa yhtään, eikä ainakaan meillä ole seksiä haitannut mitenkään.