Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tunnistaa #Kultalusikka suussa# elänneen?

Vierailija
05.07.2007 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttörahaa enemmän kuin tarpeeksi jne. Heihin olen tutustunut opiskellessani ja jo aiemmin hevosharrastukseni myötä ja todellakaan suurin osa ei täytä mitään ikävää stereotypiaa, vaikka rahan suhteen eivät ikinä ole joutuneet ponnistelemaan.

Vierailija:

Kyllä on sellaisia varakkaan perheen lapsia jotka joutuvat tienaamaan rahansa ihan itse omalla työllään, opiskelemaan ja asumaan omillaan. Ei heitä voi sanoa kultalusikka lapsiksi vaikka vanhemilla olisi miljoona omaisuus.

Kuten jo totesin; kaikki varakaisiin menestyviin perheisiin syntyvät lapset eivät synny kultalusikka suussaan.

Mikäs sua tässä noin risoo, ettet olisi minä-keskeinen kultalusikka lapsi, se omasta mielestään rento ja hauska säkenöivän keskustelutaidon omaava kaikkien tykkäämä kaveri ;-)

Vierailija
22/22 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vain ärsyttää, kun esitetään kateuteen perustuvia steretypioita toisista ihmisistä ja sitten se on muka " huumoria" , jos joku kehtaa väittää vastaan. Minulle duunarivanhempani opettivat, että kateus vie kalatkin vedestä ja ihmiset pitää ottaa ihmisinä. Toki joskus on kateuskin hiipinyt mieleen, kun kavereilla on ollut taloudellisesti helpompaa, mutta eihän se minulta ole pois, eikä heitä tee yhtään huonommiksi ihmisiksi. Tällä hetkellä elän omien ja miehen opintolainojen suhteen aika kädestä suuhun, mutta toivon mukaan siinä vaiheessa, kun lapset lähtevät pesästä, on mahdollisuus heitä taloudellisesti auttaa.

Vierailija:

Ai, sä oletkin sitten se nousukas ;-) Et kai sä muuten tätä ketjua näin henkilökohtaisesti ota??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla