Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska on paras hetki päivästäsi?

Vierailija
05.07.2007 |

Tiedän, olen ihan kamala, mutta mulla on ilta kun saan vekarat nukkumaan. Suurin osa päivästä on tuskaista. En yhtään jaksais tota riehumista. =(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla mut mulla on sisäinen kello vielä työajassa joten herään viimeistään kahdeksalta. Lapset heräilevät omaan tahtiinsa noin yhdeksän paikkeilla ja siitä ne päivän vipinät lähtevät mukavasti liikkeelle =) Mut parisen tuntia saan aina aamuisin olla itsekseni ja se on JUHLAA!!!

Vierailija
2/4 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkaa meininki täysillä kello 6! Ja olen aamuisin ihan pökkerössä pari tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo olutta ja joku klo 21 alkava sarja, se on onnea se.. :)

Vierailija
4/4 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yksin parisenkymmentä minuuttia kotona. Sain rauhassa vaihdella vaatteita ja miettiä, mitä pistää päälle. Sain meikattua ihan rauhassa jne. (olin juuri eilen ostanut pari uutta paitaa ja uusia meikkejä uusin värein, joten vaati vähän kokeilemista).

Mutta, tämä on nyt ihan poikkeuksellista kesäaikaa.

Normaalisti myöhäisillat ovat parasta aikaa. Olen illan virkku, joten meinaan nukahtaa pystyyn aina viiden pintaan. Seitsemän jälkeen piristyn ja jaksaisin vaikka mitä. Kun lapset ovat huoneissaan klo 20 jälkeen, painun salille ja nautin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme