seuraako täällä muut Serranon perhettä? ihan hulvaton sarja!
Lempihahmoni on Raul tai Fifi, tästä sarjasta tulee niin hyvälle tuulelle, hyvä aamun avaus kesälomallani! Hop hop, nyt kaikki katsomaan TV1 klo 9:15
Kommentit (16)
Teatteri-ilta. Lucía haluaa teatteriin mutta Diego katselee mieluummin jalkapalloa, joten Candela lähtee seuraksi. Naisilla tuntuu olleen pitkän illan aikana sen verran lystiä, että miehet tulevat epäluuloisiksi.
mitä lapset (1v, 4v) tekisivät sillä ikaan????
Oli ihanaa silloin kun vielä imetin niin istuin sohvalla ja katoin kaikkea kivaa telkasta, vauva vaan tyytyväisenä kölli sylissä.
t. mami
Lucia ja Diego tapasivat? Yhdessä jaksossa myös siroteltiin jonkun tuhkaa jonnekin, mutta kenen? silloinkin jäi jakso katsomatta lopputekstejä lukuun ottamatta.
Onneksi se nyt näytti päättyneen...
poikien äidin, Martan, tuhkaa. Oli ollut säilöttynä vintille viisi vuotta.
Ensimmäisiä jaksoja en minäkään nähnyt, joten jos joku kiltti viitsii laittaa referaatin ihan alusta, olen iloinen.
Viitsisikö joku kertoa lyhyesti alkujaksojen tapahtumat?
Sitten elämä vei Lucian Jenkkilään ja molemmat jatkoivat tahoillaan, tuli perheet yms. Sitten, oltuaan vuosia leskenä, Diego kohtasi taas Lucian, joka oli ollut eronneena jonkin aikaa ja asuttuaan tyttöineen Barcelonassa halusi nyt palata kotikulmille Diegon vaimoksi.
Ensimmäisessä jaksossa ollaan jo kirkon portailla vihkimisestä tulossa, ja kukkia heitellään. Curro kertoo, kuinka tytöt tulevat asumaan heille ja valloittavat kylppärin. Marcos menettää oman huoneensa tytöille, Diego on ystävällisesti sisustanut sen uudelleen ihkuilla rimpsuverhoilla ja kukerruksilla.
Poikia kiinnostaa tyttöjen alusvaatevarastot, kiinni jäädään ja lätty lätisee.
en ole seurannut alusta asti. Meillä tahtoo olla aamiainen vasta klo 10.30, kun äiti ehtii laittamaan. Toisn lapset nukkuu tai leikkii mielellään siihen asti.
Se tunnusmusiikki soi pitkin päivää päässä. Joskus olen harmitellut, kun jakso on niin pitkä, menee hyvä kesäpäivä " hukkaan" , mutta kun irtikään ei pääse.
Ei mua kyllä mikään estänyt telkkaria silloinkaan katsomasta kun vanhimmat lapset oli 1v ja 2v. Kyllä lapset nyt tunnin pärjää ilman jatkuvaa seuraamista.
mä oon jopa yrittäny opetella espanjaa niitten puheesta!! :D
Vierailija:
en ole seurannut alusta asti. Meillä tahtoo olla aamiainen vasta klo 10.30, kun äiti ehtii laittamaan. Toisn lapset nukkuu tai leikkii mielellään siihen asti.
Se tunnusmusiikki soi pitkin päivää päässä. Joskus olen harmitellut, kun jakso on niin pitkä, menee hyvä kesäpäivä " hukkaan" , mutta kun irtikään ei pääse.
Tuli äsken vähän painovirheitä otsikkoon...
Ja aikuisten uskottomuuspähkäilyt eivät lasten silmille vielä mielestäni sovi.
Itse tykkään sarjasta ihan simona, mutta yritän usein ohjata lasten mielenkiinnon muualle, mikä on kyllä ihan turhaa, koska heidän mielestään on ihanaa katsoa sellaista ohjelmaa, jolle äitikin nauraa.
Espanjassa tämä sarja varmaan kerää kaikenikäiset katsojat, sillä aiheet ovat niin mukavasti monenikäisiä kiinnostavia. Sarjan pikkuisten, Curron ja kumppaneiden toilailut ovat mainiota seurattavaa.
Mutta kyllä se vähän ärsyttää, että meidän tynnyrissä turvallisesti kasvaneen mukulat nyt oppivat aivan uutta aikuissanastoa, ja vielä äiskän kikatuksen säestyksellä:P
http: //www. losserrano. telecinco. es/
Yritin löytää englanninkielistä versiota, mutta sitä ei taida olla. Joten nyt vain sitten opittuja espanjan taitoja hyödyntämään.
Meillä sarja näyttäisi olevan vasta hyvässä alussa, jaksoja näyttäisi olevan vielä kuudennelle kaudelle asti. Henkilöitä tulee vielä lisää ja lapset kasvavat. Jossakin kuvassa Curro näyttää melkein yhtä isolta kuin Guille tällä hetkellä.
Eivätkö lapsesi osaa leikkiä ilman aikuisen ohjausta?
Meillä 1- ja 3-vuotiaat leikkivät keskenään jos itse puuhailen jotain muuta.
Vierailija:
mitä lapset (1v, 4v) tekisivät sillä ikaan????
Oli ihanaa silloin kun vielä imetin niin istuin sohvalla ja katoin kaikkea kivaa telkasta, vauva vaan tyytyväisenä kölli sylissä.
t. mami
Laitoin Ylelle palautetta (=kiitoksia) ja sain vastauksen, että kesän vaan kestää. Tosiaan on monta kautta tehty, joten kaikki vaan laittamaan Ylelle palautetta, että saataisiin jatkoa!
Ihanan hyväntuulinen ja lämminhenkinen sarja.