Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisko noloa soitella uuteen työpaikkaan jo etukäteen ja kysellä josko voisin

Vierailija
09.10.2008 |

pitää joulukuussa pari viikkoa palkatonta lomaa...? Lapsella kun on silloin joululoma koulusta ja hoitoa hankala järjestää (järjestän toki jotenkin jos millään ei töihin käy, mutta toivoisin kovin). En ole vielä siis päivääkään ollut tuolla töissä. Kohta vasta aloitan, mutta toivoisin saavani mahdolliset järjestelyt tehtyä ennen töiden alkua, jos tarvis.

Olisko noloa tiedustella asiaa jo ennen työn alkua uudelta työnantajalta, vai järkkäisittekö suosiossa niin että lapsi hoitajalla/yksin joululoman ajan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos se ei onnistuisi, niin sitten palkatonta. Monethan sopivat nuo asiat jo työsopimuksen allekirjoituksen yhteydessä.

Varmasti asiaan vaikuttaa sekin, että onko siellä silloin sesonki vai uutenkin hiljaista.

Mutta ei mielestäni noloa ollenkaan. Sen kun soitat ja kysyt. Sitten jos sanovat ei, niin sitten sulla on enemmän aikaa järkätä muut.

Vierailija
2/4 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat ja kyselet olisiko mahdollista pitää vapaata silloin ja kerrot syyn = lapsesi joutuisi muuten olemaan yksin. Kertoisin, että soittelen asiasta jo nyt, koska on tärkeää ajoissa tietää, jotta pystyy tarpeen vaatiessa järjestämään lapselle hoitopaikan tuoksi ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä voi olla vaikka pulju kiinni ja muilla ei ole kellään pieniä lapsia, mutta jos joulu on sesonkiaikaa ja vanhemmat kollegat ovat jo varanneet "etuuden", ei ehkä onnistu.

Vierailija
4/4 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule sitten ylläreitä! Itse olen mm. neuvotellut lyhennetystä/aikaistetusta työajasta, sen jälkeen kun olen työpaikan saanut. Ei se kysyminen mitään haittaa. Rohkeasti vaan suu auki jos on asiaa!