Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hiuksista jotka on värjätty punaisenruskeiksi saa vaaleanruskeat?

Vierailija
04.07.2007 |

Kannttaako mennä kampaajalle kun edellinen kampaaja värjäsi tälläseksi punasenrukeeksi vaikka nimomaan sanoin että ei sitä väriä. Se sanoi että ei siihen saa kunnon ruskeeta, tulee punertava väkisellä.

Entä jos tekee itse värinpoiston?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

blondasin ite pariin otteeseen niin et oli aivan keltainen, sit pistin tummanvaaleen värin päälle. nyt on hyvä

Vierailija
2/3 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoaa se punainen ainakin pois, eikä jää hehkumaan parin pesun jälkeen alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman värinpoistoa, joka kampaajienkin mukaan pilaa hiukset. No kun löysin nykyisen kampaajani, niin hän sai kevytsävytteillä (ei siis edes kestovärillä) mulle vaalemmat hiukset! Eikä tarvinnut edes värinpoistoa ja kampaajan käyttämät kestovärit on tosi luonnonmukaisia eli kaikki " kovat aineet" on pois väristä. Mä oli ihan ällikällä lyöty, kun mun tummanruskeista hiuksista tuli kerralla ihanan luonnolliset vaalean ruskeat!!!!

Eli hyvälle kampaajalle (soita vaikka eri kampaajille ja kerro mitä haluut, kaikki värinpoiston tekijät karsit heti pois). Kunhan kerran saat ne vaaleanruskeat hiukset ammattilaisen värjääminä, niitä on helppo pitää itse sen värisinä. Mutta älä nyt mene itse yrittään vaaleampaa, koska yleensä tulos on keltaisen värinen tipu pää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän