Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko onnellinen?

Vierailija
09.10.2008 |

Minä voin sanoa olevani.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruselämää perustuloilla,kotona kasten kanssa.Nautin elostani ja muukin perhe viihtyy =)

Vierailija
2/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat lapset jo koululaisia, joten on helppoa.

Opiskelen, hoidan kotia, kokkaan ja olen perheelle läsnä.

Luonteessani on tosin "pimeä puoli", joka odottaa, että vauva on isompi, imetys loppu ja pääsen edes joskus ystävien kanssa radalle... neljä kertaa vuodessa olisi sopiva määrä. Silloin olen ihan irti kaikesta :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kiva työ, paljon hyviä ystäviä, hyvä ja komea (ulkomaalainen) aviomies. Mukavat ja terveelliset harrastukset.

Lisäksi uskon vahvasti Jumalaan ja voin aina luottaa siihen että jos tulee

ongelmia elämässä, olen aina kuitenkin turvassa..

Vierailija
4/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi en.

Vierailija
5/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjutut on kunnossa. Ihana mies, terveet lapset, nätti koti, ei rahahuolia, ystäviä on.

Mutta mun vanhin lapsi aiheuttaa meille päänvaivaa, murhetta ja huolta aikalailla, lapsi on 15-vuotias. Kurja sanoa näin, mutta se on totta, hänen takiaan en voi sanoa olevani onnellinen :(

Vierailija
6/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en vaihtaisi muuksi. Onnellisin olen lapsistani sekä upeasta aviomiehestä ja meidän yhteisestä elämästä, joka palkitsee päivittäin. Väsymys välillä pistää unohtamaan miten onnekas olen, mutta pieni lepohetki taas muistuttaa mieleen, että kyllä elämä on ihanaa.

T äiti rv31

Vierailija
7/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen huonolla motivaatiolla, lisäksi opintotukeni loppui juuri. Rahaa ei siis ole, mutta rakkautta ja terveyttä ja hyvää oloa sen sijaan onneksi senkin edestä; olemme juuri menneet mieheni kanssa naimisiin, ja toivomme hiljalleen perheenlisäystäkin. <3

Vierailija
8/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavallaan onnellinen, vaikka suruakin on yllin kyllin

On onnnellinen vakituisesta työstä

lapsista ( toinen pitkäaikaissairas)

miehestä( vakavasti sairaana)

uudesta autosta

syyslomasta

kissoista

sisustusideoista

puutarhasta, jossa kauniita kasveja

Vierailija
9/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeron harkinta-aika on alkanut hetki sitten... sain mieheni kiinni pettämisestä jo kolmannen kerran, enää en voinut hiljaa hyväksyä... Liitto, jonka uskoin kestävä kuolemaan saakka, kaatui nyt... itkettää...

Ja sitten kuitenkin...

Olen onnellinen... maailman ihanin pieni poika saa minut tuntemaan itseni onnelliseksi joka päivä. Hän on ollut vauvasta saakka kuin aurinko... Ihana pieni mies :) Tämän pienen miehen kanssa minä alan rakentamaan uutta kotia ja uutta elämää... ostimme juuri oman asunnon...

Olen varovaisen toiveikas... surullinen ja rikki... ja kai sitten kuitenkin myös onnellinen... Minulla on tuo lapsi...

Vierailija
10/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen terve ja vakityö---kaikki muu on ok

Vierailija
11/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näennäisesti kaikki on loistavasti.. mielenterveys ei

Vierailija
12/12 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikani toki. Pysyn suhteessa, joka satuttaa, elän tavalla, joka pilaa terveyteni, en hae apua, vaikka mieli järkkyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän