Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HÖH! Dna Mokkulamainokset kielletään ihmisarvoa alentavina.

Vierailija
09.10.2008 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810088392743_uu.shtml

Mun ja mieheni mielestä kakki ne kolme on olleet tosi hauskoja, varsinkin se, "meidän on nyt turvauduttava moniavioisuuteen, mutta lupaan jakaa aikaani kaikille tasaisesti". Älytöntä pakkosääntelyä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakusanalla Dna mainos.

Vierailija
2/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä VIHAAN suomessa!!! Kieltoja vaan kieltojen perään....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten siitä hurahtikin bussi ohi ja kaupunki oli 100 m päässä.

Vierailija
4/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valittaneiden mielestä mainokset luovat mielikuvan vastuullisessa esimiesasemassa olevasta keski-ikäisestä miehestä, joka syyllistyy seksuaaliseen ahdisteluun."

Aivan oikea päätös kieltää ko mainokset.

En todellakaan ymmärrä mitä HAUSKAA on tyttöjen seksualisoinnissa ja vanhassa perverssissä ukossa.

Vierailija
5/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän oli täälläkin juttua jo viime viikolla, mutta sen jälkeenkin olen vielä noita mainoksia nähnyt. Luulin sen olevan provo.

Vierailija
6/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

VANHA perverssi ukko. Onkos ne noin 25 vuotiaat mimmitkin nuorentunut imeväisikäisiksi samaa tahtia kun se samanikäinen ukko on vanhentunut.... Olet naurettava

Vierailija
7/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seiska, mutta minua ihmetyttää olenko todella (seiskan lisäksi) ainoa, jonka mielestä mainoksessa tytöt ovat tyttöjä, eikä naisia ja mies on mies eikä poika. Jos miesnäyttelijä olisi myös nuori poika, ei mainoksessa mielestäni olisi mitään pahaa (ei kyllä mitään niin erityisen hauskaakaan, ei oikein uppoa tuollainen huumori).

Vierailija
8/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se mieskään nyt niin vanhalta näytä.....vai?

En ole seiska, mutta minua ihmetyttää olenko todella (seiskan lisäksi) ainoa, jonka mielestä mainoksessa tytöt ovat tyttöjä, eikä naisia ja mies on mies eikä poika. Jos miesnäyttelijä olisi myös nuori poika, ei mainoksessa mielestäni olisi mitään pahaa (ei kyllä mitään niin erityisen hauskaakaan, ei oikein uppoa tuollainen huumori).

Vierailija
9/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka yrittää muuta väittää pettää itseään. Jos tuossa olisi tarkoitus olla tyttöjä ja samanikäinen poika, miesnäyttelijä olisi valittu eri lailla eikä tytöillä olis ponnarit päässä. Vain tikkari puuttuu tytöiltä.

Vierailija
10/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan vielä löytänyt kynsilakkaa, joka pysyisi useamman päivän kotiäidin kynsissä? Minulla ei tahdo mikään kynsilakka kestää tätä jatkuvaa vedellä lotraamista.

Vierailija
11/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi aikuisilla naisilla pitää sitten olla ryhmänvetäjä opastamassa ja karttaa lukemassa?

Vierailija
12/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehestä tekee "vanhemman"? Se että hän on vähän lihava? Kasvot on kuin clearasil mainoksesta... Onko se sittenkin se epäsuhta punkeron pojan ja niiden tyttöjen välillä mikä tökkii? Jos joku Leppilampi olisi iskemässä niitä mimmejä niin se olisi ihan okei?

Vierailija
13/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikkapa se, että on ryhmän vetäjä/johtaja!

miehestä tekee "vanhemman"? Se että hän on vähän lihava? Kasvot on kuin clearasil mainoksesta... Onko se sittenkin se epäsuhta punkeron pojan ja niiden tyttöjen välillä mikä tökkii? Jos joku Leppilampi olisi iskemässä niitä mimmejä niin se olisi ihan okei?

Vierailija
14/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikää lähestyy ja iso kaljamaha

Vierailija
15/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muutenkin edustan av:n vastavirtaa... Minusta Louhimiehen ohjaama Greenpeacen mainos oli taas erittäin hyvä ja sai ajattelemaan asioita.

Vierailija
16/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hain kerran työpaikkaa.. lupasi asunnonkin jos en ota poikaystävääni

siihen asumaan ja hän tulee itse sitten virailulle..

Minua inhotti.. mutta tämä mainos ei minua ällöttänyt ollenkaan, tämähän oli

vain huumoria, eli täysin eri asia kuin joku oikea ahdistelu.

Vierailija
17/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumalauta "läskirasisteja". Teidän esteettistä silmäänne häiritsee pojan ylipaino. Se ei voi missään nimessä olla muuten vain pulska vaan sen on oltava "kaljamaha". Senhän se on varmaan saanut kaupungin vuokratalosta ja on muutenkin laiska ja tyhmä....

Vierailija
18/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ehdottelemassa... Eikös niin?

Vierailija
19/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä ehdottelemassa... Eikös niin?

Mutta jos siinä olisi ollut tyttöjen ikäiseltä näyttävä nössö poika, asia olisi ollut paljon enemmän ok kuin näin.

Vierailija
20/27 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän moni kokee nuo mainokset mauttomiksi ja seksistisiksi ja sellaiseksi että seksuaalisesta hyväksikäytön yrityksestä väännetään vitsiä. Minusta se riittää perusteeksi jättää tuollaiset pois ohjelmistossta. Mm. minä koen nuo mainokset ikäviksi, vaikka olen nauranut niille itsekin. Eli ei se ettei niitä hyväksy tarkoita sitä että on täysin huumorintajuton. BB-talossa mm. on nyt juuri tällä hetkellä paljon sitä, että nauretaan jutuille jotka on oikeasti myöhemmin ajateltuina aika törkeitä. Sanoa nyt vaikka Mariannea limavituksi. Voihan se olla "hauskaa" ja naurattavaa siinä tilanteessa, mutta silti loppupeleissä kyseenalaista toimintaa.